Phoenix Wright: Ace Attorney [NDS]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, jeg er altså ute etter Phoenix Wright: Ace Attorney, det første spillet i serien. Kan gi 150 kroner for ditt brukte eksemplar. Noen som har det?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg har det, men skulle nok hatt mer enn 150 for et spill som ble trykt i så lite opplag at det er umulig å finne i butikker lenger.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ah, nei. Jeg selger ikke mitt uansett. :D Hvis Amazon har det inne, anbefaler jeg å go for it. Så slipper du at alle sakene er åpne når du starter på det.

K999

Keystone State Of Mind
Kanskje du skal bare bestille spillet, uten noen spørsmål for en gangs skyld? Da får du beskjed selv om det er inne eller ikke.

ja og ikke bare det, les litt også.
Availability: In Stock. Ships from and sold by Amazon.com. Gift-wrap available.

..aah nå vet jeg det, du suger i engelsk ja :doh:
Uansett så vet vi alle vel du ikke kommer til å bestille det allikevel.

Hvorfor bestiller du ikke bare fra den siden som du henviste han til? 50 Kr er ikke så mye, og du får da et helt nytt spill fremfor brukt?

Eh... jeg har ikke så mye valg da, og skal nok gjøre det. Må bare skaffe meg Bioshock, H3 og Phantom Hourglass først. :) Emnet kan stenges, ser ikke ut som om noen vil kvitte seg med det.

eh.. hvorfår lagte du ikke dette emne etter du har skaffa deg Bioshock, H3 og Phantom Hourglass først :blunk:

åja sorry, kom ikke på at det var stor forskjell på å kjøpe og bestille

:stupid:

Det er det når man skal bestille H3 og Bioshock først, foreldrene mine liker ikke at jeg bruker Visakortet hele tiden.. :/

Status
Stengt for ytterligere svar.