PlayStation-kontroller

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#1
Jeg skulle gjerne hatt fingrene i to stykk billige PlayStation-kontroller. Helst uten analoge stikker/knapper, og gjerne av den mest bedritne 3rd party-sorten.

Så? Jeg vet at du kjøpte en Zupertech Ultra PSX Mega-kontroll som så så tøff ut, men som egentlig var dritt. Jeg vil ha den!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg må bare spørre... hvorfor? :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
For å salte dem til jul, sammen med fenalåret.


Eventuelt for og på best mulig måte få konvertert Dreamcast-arkadestikkene mine til PSX-formatet. Dette formatet er ganske opplagt det mest populære, og det finnes haugevis med adaptere på kryss og tvers, slik at jeg kan bruke dem på det meste av konsoller. DC-adaptere derimot, er det tynt av.

Jeg kunne jo selvsagt kjøpe en Playstation-stikke, men... det er ikke helt min stil...
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Så det er bare selve ledninga og pluggen du er ute etter? Kanskje noen har en ødelagt kontroll de vil være snille å gi bort?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Njei, egentlig en komplett kontroll. Jeg mener å ha vært borti at Dreamcasten bruker relativt utradisjonelle inn/ut-signaler, så jeg tror ikke det lar seg gjøre. Tar jeg ikke helt feil, har PSX-kontaktene 10 pinner, mens DC-kontaktene bare har 6...


Menneh, ødelagt kontroll? Så lenge printkortet er helt, skulle det holde lenge.