PlayStation MOVE - Scooter approves

Lodin

Der Waaaah
Viftepinnen heter offisielt PlayStation Move. Man kan kjøpe den for seg selv, men siden ingen har det allerede eksisterende kameraet kjøper man en pakke med begge til "99 dollars". De har og vist fram en nunchuck siden man trenger det i de fleste spill til Wii. Om man får med no spill er ikke sikkert, men det anntas at det blir noe ala Wii Sports siden de alikevel har kopiert resten av pakka til Nintendo.

[yt]AkHVOpDJswU[/yt]

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kort følger det med motionspill i pakkene. Jeg var på pressekonferanse, så alt og testet alle spillene, vil oppdatere etterhvert!

Trench_Rat

Sommerbildene våre
å herlig nå kommer PS3 til å bli rent i senk med porter av wii spade-vare. Håper bare at det holder seg på PSN og ute av butikker.

Kilik

Lokal moderator

Litt underveldende. Skulle tro man snart fem år etter at Wii-kontrollene ble vist fram for første gang hadde kommet opp med noe mer spennende enn flere knapper.

Når det gjelder prising tipper jeg både MS og Sony tar en Wii Sports Resort, altså utstyret og noen minispill til prisen av et vanlig fullpris-spill (600 kr).

Jeg synes at kontrollene er spennende, men alle spillene hittil ser ut som det samme vi har til Wii, bare med mindre sjarm... Sony sier jo selv at de vil involvere foreldrene i barnas spill eller noe bullshit.

Patney: Dette er vel mye bedre enn hva Nintendo viste i sin lineup til motion-control. Virker som et mer gjennomført produkt enn det Nintendo har, takk gud av vi slepper addons som wii+ osv.....

Lodin: Ikke start med kopierings drittet ditt igjen, alle tar noe fra allle. Eneste forskjellen er at Sony akkurat gikk Pro innen motion-control.

Nå pratet jeg om spillene da. Som sagt, jeg sa kontrollene er spennende. Wii sine er ikke spennende i det hele tatt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slapp av, bare akkurat de samme spillene som var dølle på Wii får boltre seg på PS3 skal du se de plutselig blir spennende.

Kjøp Might & Magic: Clash of Heroes isteden for pokker. :argh:

CockMcBalls

El Sabor Professional
Takk gud for at noen tar ansvar og lager et skikkelig sportsspill med viftekontroller uten den jævla barnslige drittgrafikken fra Wii.

Litt underveldende. Skulle tro man snart fem år etter at Wii-kontrollene ble vist fram for første gang hadde kommet opp med noe mer spennende enn flere knapper.

Når det gjelder prising tipper jeg både MS og Sony tar en Wii Sports Resort, altså utstyret og noen minispill til prisen av et vanlig fullpris-spill (600 kr).
Jaggu. Kan ikke se for meg at jeg kommer til å bruke penger på det greine her. Men jeg kan jo bli overrasket.

Tror Tiger Woods med motioncontrol blir bra. Blir dette gjort riktig så blir det kjøp.

Lodin

Der Waaaah
Hvilke spill tror du det er alle disse folka Sony har fått med på lasset driver å oppskalerer til 720P i disse dager a?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åh, jeg trodde vi snakka om Tiger Woods med motion control gjort riktig. Det har jeg hatt i snart et år.

Nei, jeg refererte til Tiger Woods 11 på PS3 med motion control selvsagt. Nintendo Wii eksisterer ikke på min radar :qen: