Postal 2: Apocalypse Weekend

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, folkens... da var Postal 2: Apocalypse Weekend klar. For dere som ikke har hørt om det er dette da en tilleggspakke til gladvoldsspillet Postal 2, som lover flere baner, flere fiender og - ikke minst - flere våpen.
Jeg har da fått tak i faenskapet og spilt litt i går kveld og i dag, og tenkte å gi dere et lite innblikk i hva dere kan vente dere av AW. Men siden ord fort blir fattige, bilder sier mer enn tusen ord og så videre, fant jeg ut at en liten video av mine eskapader lett kunne gi den gjengse seer nok grunnlag til å finne ut om spillet er noe å satse på.
Dermed... klikk her for selvsamme (~25MB). Beklager mine patetiske redigeringsskillz.
OBS! For dere som ikke vet det allerede: Postal 2 har i aller, aller høyeste grad attenårsgrense. Ikke kom og klag til meg dersom du blir skadet for livet.

Lodin

Der Waaaah
Har drivi å knota med det de to siste dagene nå og er sånn rimelig fornøyd. Synd at det er så lineært, men jeg overlever vel. De nye våpna er gromme, i tillegg til Macheten dere ser i filmen til Yeti er det også en slegge og en ljå. Samtlige skaper mye mer kaos enn mølet fra orginalen så det er kos.
Også kos at man kan kappe opp kropper fullstendig. Med ljåen kan man faktisk dele torsoer i to og slik at tarmene renner ut over alt. Nå kan i det minste de som klaga over at det ikke var like voldelig som Soldier Of Fortune holde kjeft.
Historien er også jævla rå. Ku-, zombie- og ellefantjakt er tøft! :kul:

Forøvrig viktig å påpeke at man ikke kan pisse i den foreløpige versjonen av spillet. Av en eller annen grunn tok RWS ut dette på gullmasteren, men de jobber med å patche det inn igjen. Uansett jævli kjipt å ta fyr nå siden man ikke kan slokke det.