Pris på Xbox360

Opprinnelig skrevet av MPX.no
Riktig pris og mer spesifikasjoner kommer etterhvert. Alle forhåndsbestillinger blir endret til riktig pris senere.
Får bare håpe at riktig pris blir lavere, selv om dette er usansynlig...

Ah så ikke det der jeg...lavere blir det nok garantert ikke. Synes den prisen der var veldig bra jeg. Men det blir nok dyrere desverre....

D

Doctor Downs

Gjest
Fullversjon med HDD, headset, HD-kabel og trådløs kontroll komer 1696 kroner mindre enn Playstation 2 gjorde da den kom standalone med 1 standardkontroll. Jeg sier god pris. Kjøper den når jeg kommer hjem til vinteren.

Denne prisen er faktisk meget bra. Spesielt med tanke på at jeg betalte 4500 for min Xbox da den kom ut. Ble derfor meget positivt overrasket da jeg så at Xbox 360 fullversjonen skal koste 3395, og det er med mye ekstrautstyr.

Kilik

Lokal moderator
De offisielle norske prisene ble allerede offentliggjort 17.august og er 2.595 kr. for "Core Version" og 3.395 kr. for fullversjonen. Dette er veilende priser fra Microsoft Norge. Elkjøp og andre norske kjeder legger seg trolig litt lavere i pris.

Kilde

Kan ta med at den veil. prisen på Xbox var 4.295,- når den ble lansert i mars 2001, men Elkjøp, Expert etc. solgte den for under 4000 kr.
Xbox 360 - Full Version til under 3000 kr. på Elkjøp er altså ikke utenkelig...

Men det ser ut til at det er på ekstrautstyr og spill at MS tar seg godt betalt. 700 kroner for trådløst nettverksadapter og 850 kroner for ekstra harddisk. Hører også stygge rykter om at alle spillene får en utsalgspris på 699 kroner her i Norge :(

Opprinnelig skrevet av Mongis@26.08.2005, 18.43
Håper MS snart offentliggjør lanseringsdatoen...
255461​
Håper jeg også.
Får håpe det blir i år. ^_^