Pro Evolution Soccer turnering i Oslo

#1
Den 22. september 07 vil det bli avholdt en Pro Evolution Soccer turnering på høgskolen i Oslo. Turneringen blir avholdt i regi av PESNorge.net

Plattform: Playstation 2

Sted: Samfunnet, Høgskolen i Oslo

Dato: 22. september 2007

Oppmøtetidspunkt: Kl. 11.00

Påmeldingsfrist: 22.september kl. 11.10

Påmelding: Det er FØRSTEMANN TIL MØLLA prinsippet som gjelder! De som benytter seg av påmeldingsskjemaet vil få første prioritet ved for mange deltakere. Du har også mulighet til å betale i døra, men da garanterer vi ikke for at du får delta i turneringen!

For å melde seg på, besøk; http://www.pesnorge.net/?side=pesnm

Hittil er det bare i overkant av 50 påmeldte. Ønsker derfor å annonsere her på siden, dog uten å vite hvor stor interessen for dette spillet er her.

Håper på å se deg på turneringen, hvor du har muligheten til å vise andre at du er bedre enn dem i verdens desidert morsomste konsoll spill ! =)

mvh

aleks v. PESNorge.net
 
#2
Hmm denne hadde vært morsom å være med på, skulle riktignok ønske det var på 360, siden jeg har spilt det mest der i det siste, ligger på rank 1600 på xbox live og ingen av vennene mine som slår meg, så hadde vært morsomt og se hvor langt jeg kunne kommet.
 
#3
Dette hadde vært sabla kult å være med på, hadde jeg vært i nærheten hadde jeg garantert kikket innom.

Tyrion: Jeg syns at forskjellen på 360 og ps2-utgavene er enorme, i ps2-versjonen sin favør. Tempoet er mye høyere og gameplayet klaffer bare mye bedre. Håper på at 360-versjonen av PES08 blir bedre..
 
#4
SITAT(sheriffen @ 14.09.07, 19.03) 81909
Dette hadde vært sabla kult å være med på, hadde jeg vært i nærheten hadde jeg garantert kikket innom.

Tyrion: Jeg syns at forskjellen på 360 og ps2-utgavene er enorme, i ps2-versjonen sin favør. Tempoet er mye høyere og gameplayet klaffer bare mye bedre. Håper på at 360-versjonen av PES08 blir bedre..
[/b]

har egentlig ikke merket så stor forskjell, før så kunne jeg alltid klage på at ps2 kontrollen var mye bedre og xbox sin var så knotete, men etter som jeg ble vandt med det så synes jeg det går veldig greit, vil du ha høyt tempo på xbox kan du bare sette på at alle spillerne skal være i superform, da flyter spillet mye fortere.

Eneste jeg kan klage på i 360 versonen er at inter er alt for bra.
 
#5
Det er bare å møte opp. Har du spilt PES før, så klarer du det også på PS2. I forrige turnering var tapende kvartfinalist PC spiller. Hadde aldri rørt PES på PS2, så umulig er det ikke.

Så, ta med deg noen venner og møt opp ! =)
 
#6
SITAT(att @ 15.09.07, 16.17) 82047
Det er bare å møte opp. Har du spilt PES før, så klarer du det også på PS2. I forrige turnering var tapende kvartfinalist PC spiller. Hadde aldri rørt PES på PS2, så umulig er det ikke.

Så, ta med deg noen venner og møt opp ! =)
[/b]
Kan du forklare hvorfor det er bare ræva lag og ræva spillere som kan brukes?
 
#7
Vel, det sier vel litt om deg og din kunnskaper når du kaller det ræva spillere.

Å spille Pro Evo med Inter, United, Barca osvosv, er fantastisk kjedelig. Det blir så latterlig enkelt. En som fra før av er dårlig i PES, kan plutselig spille kjempe bra, bare pga Adriano, Ronaldo osv.

Derfor innfrir vi så å si alles ønsker; vi lager tre lag med bra spillere, men langt irfa like gode som de jeg allerede har nevnt.

En turnering med slike lag er mye morsommere, det skal jeg love deg !
 
#8
SITAT(att @ 15.09.07, 20.26) 82069
Vel, det sier vel litt om deg og din kunnskaper når du kaller det ræva spillere.

Å spille Pro Evo med Inter, United, Barca osvosv, er fantastisk kjedelig. Det blir så latterlig enkelt. En som fra før av er dårlig i PES, kan plutselig spille kjempe bra, bare pga Adriano, Ronaldo osv.

Derfor innfrir vi så å si alles ønsker; vi lager tre lag med bra spillere, men langt irfa like gode som de jeg allerede har nevnt.

En turnering med slike lag er mye morsommere, det skal jeg love deg !
[/b]

Halvparten av skills i pro er jo å vite det spillerne dine er gode og dårlige på så du kan bruke de rett, når du har helt random spillere, har du verken mulighet til å finne ut hva slags formasjon, spilltype eller presstype du skal bruke, synes det blir dumt og totalt fjerne den strategiske delen av spillet.. jeg skal melde meg på uansett, men synes ikke argumentet ditt om at de som er dårlige kan vinne lettere fordi de har et godt lag, det er da enda lettere og tape hvis du spiller dritbra men du har en pissræva spiss som feks berbatov som ikke kan score for alt i verden og ihvertfall ikke mot keepere som Dida, Cech og Buffon er mer enn nok vansklige og score på med Adriano, Etoo Nistelroy og rooney osv, tipper det kommer til å bli en turnering med sykt mye sjanser og jævla lite mål når det gjøres på denne måten, da kunne dere ihvertfall ha middelmodige keepere når dere først skal ha middelmodige spillere...

Ta forbehold om at dette innlegget er skrevet halv 6 om morran etter fylla ;)
 
#9
SITAT(Tyrion @ 16.09.07, 05.23) 82128
Halvparten av skills i pro er jo å vite det spillerne dine er gode og dårlige på så du kan bruke de rett, når du har helt random spillere, har du verken mulighet til å finne ut hva slags formasjon, spilltype eller presstype du skal bruke, synes det blir dumt og totalt fjerne den strategiske delen av spillet.. jeg skal melde meg på uansett, men synes ikke argumentet ditt om at de som er dårlige kan vinne lettere fordi de har et godt lag, det er da enda lettere og tape hvis du spiller dritbra men du har en pissræva spiss som feks berbatov som ikke kan score for alt i verden og ihvertfall ikke mot keepere som Dida, Cech og Buffon er mer enn nok vansklige og score på med Adriano, Etoo Nistelroy og rooney osv, tipper det kommer til å bli en turnering med sykt mye sjanser og jævla lite mål når det gjøres på denne måten, da kunne dere ihvertfall ha middelmodige keepere når dere først skal ha middelmodige spillere...

Ta forbehold om at dette innlegget er skrevet halv 6 om morran etter fylla ;)
[/b]

Det er jo ikke helt random spillere. Har du aldri spilt med noen av disse spillerne før, altså ? Vel, det har iallefall jeg. Poenget er at det er altfor enkelt å score på spillet, mens det er altfor vanskelig å forsvare seg. Derfor er det valgt keepere som Buffon, Cech og Dida.

Uansett, bra skrevet til å være dritings kl. halv seks om morran! ;-)

Òg bra at du kommer! Få med deg noen kompiser også ! =)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Tenkte bare å si at jeg synes dette er et bra tiltak, kult at folk gidder å arrangere sånne uhøytidelige turneringer rundt om. Stå på. :)

Skulle møtt opp selv, meeeen jeg reiser ikke til Oslo for å spille noe jeg aldri har sett før. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Jeg er ikke noen stor PES spiller, så er ikke interessert i å være med på turneringen, men stikker nok innom for å se hva som skjer! Bor i Oslo, så er ikke så langt :)
Og synes denne typen turneringer er skikkelig bra, så kommer, om ikke for noe mer, for å vise støtte! Mer slikt! :)
 
#12
SITAT(att @ 16.09.07, 12.57) 82145
Det er jo ikke helt random spillere. Har du aldri spilt med noen av disse spillerne før, altså ? Vel, det har iallefall jeg. Poenget er at det er altfor enkelt å score på spillet, mens det er altfor vanskelig å forsvare seg. Derfor er det valgt keepere som Buffon, Cech og Dida.

Uansett, bra skrevet til å være dritings kl. halv seks om morran! ;-)

Òg bra at du kommer! Få med deg noen kompiser også ! =)
[/b]
Jeg er helt dedikert til inter og litt barca i pes 6, blir det når jeg kun spiller online, da gidder jeg ikke prøve andre lag fordi jeg tar ikke sjansen på å tape og miste rating :p men tenker jeg må inn i edit og sette opp de lagene her så jeg får sett hva de er gode for.
 
#13
Snakker vi bislett kebab da eller? Eller er det akademiet som ligger der?
 
#15
Kansje jeg tar turen innom. Er faen meg nesten stam kunde på bislett kebab. MHM.