Problem i morrowind

#1
Jeg har et problem i morrowind: game of the year.
Nå har jeg vært i mournhold en stund til det kommer en tulling med navnet Gaenor som har på seg ebony rustning og sier at han skal drepe meg. Han er ved "tempel courtyard" eller noe. Problemet er at han er udødelig, jeg gjør alt, men han dør ikke. Noen som vet hva som skal gjøres?
 
#3
Så jeg skal bare la gå etter meg hele tiden slik at han dreper meg?
Men jeg leste på et annet sted der det stod at han hadde mye på "luck" så det er ganske vanskelig å treffe han.
 
#4
Du har tre valg:


1. Hvis du har en save før du møter han, så loader du den å møter han å gir han alle pengene han ber deg om.

2. Aldri dra til temple courtyard før du er god. ( han er ikke udødelig)

3. Eller bare prøve å løpe fra han, hver gang du er der.

Du kan jo også bruke console cheat så du kan drepe han, men spør du meg burde du ikke bruke det, siden spillet blir ganske kjedelig og nesten hele spillets mening blir borte.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@12.04.2004, 17.23
1.   Hvis du har en save før du møter han, så loader du den å møter han å gir han alle pengene han ber deg om.
den funker ihvertfall ikke, fordi han spør om mer og mer helt til han nekter å tro at noen kan ha så mange penger som han vil ha, og blir sint.

Du bør vente til du er god før du dreper han. for eksempel etter at du har klart Tribunal. da klarte jeg det.
 
#6
er lenge siden jeg spilte morrowind så husker ikke navnet på alle plassene... men ta å gå til porten som fører inn i fjellene hvor han onde fyren befinner seg. i kjelleren inne der er det en sjappe som selger Glass armor, å den er utrolig lett å stjele uten at shopkeeperen oppdager det. den kan mann dra rett å hente like etter at mann bynner å spille uten å være spesielt god på stealing. bare ett tips på å få tak i en komplett meget nice rustning.
 
#7
temple courtyard hvor er dette, spille morrowind ikke game of the year da men, jeg har aldrig vært i noe temple courtyard som jeg kan huske.......
 
#8
Han er Ikke udødelig. Det tar bare litt tid før amoren hans begynner og gå istykker og da begynner han og miste health.
Det Jeg gjorde var at jeg kjøpte veldig mye Healt potions(husker ikke hva de beste heter, men man får kjøpt dem i Mournhold) Og slåss med ham til han dør. Jeg tror jeg hadde Orc Armor på meg da jeg slåss med Han. Tror jeg brukte Umbra sverdet på ham.
 
#9
Er dette noe som er i en av tilegs pakkene?