Problem oppstår når ein skal skrive innlegg!

#1
Satt akuratt og leste på GTA: San Andreas tråden og fekk plutseleg lyst til å skrive. Problemet er at eg ikkje kan skrive der. Eg kunne i alle fall ikkje gjere det i stad. Det har nemleg oppstått eit problem som gjer at eg ikkje alltid kan skrive innlegg. Av og til må eg slå internett av og på for at det skal funke. Når eg ikkje kan skrive innlegg får eg denne meldinga:

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 16112 bytes) in /home/itw30437/spillegal.no/www/forum/sources/classes/class_display.php on line 266

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 0 bytes) in Unknown on line 0


Noen andre som har det sånn? Er litt slitsomt å måtte slå internett av og på heile tida, kun for å skrive eit eller to innlegg. Dette skjer nesten heile tida også. Har eg klart å skrive tre innlegg må eg regne med at det vil gå i stå igjen.
Kva er det som forårsaker dette? :confused:

Har også opplevd at når eg skal sende eit innlegg så får eg den samme meldinga.
F.eks er dette innlegget her noe som eg har lagra på data'en for når eg egentlig skulle sende dette innlegget klikka det igjen. Dermed har denne tråden kommet litt seinere enn meininga.

Edit: Glømte forresten å si at dette problemet kan også oppstår når eg skal gå inn å ein tråd. Håper dette er eit problem som straks vil bli ordnet for det er ganske slitsomt å måtte lagre innlegg på data'en og så kopiere dei inn heile tida.
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Ja, alle får sånn..prøv å trykk litt mer, og til slutt får du skrevet innlegget ditt.
 
#7
Får du det hele tiden, eller var det bare i går?
Jeg har aldri opplevd det, og om du får det hele tiden er det nok ikke SGs problem. Men om du bare fikk det i går, så var det litt problemer, ja. Det var en god stund hvor folk ikke kunne skrive i det hele tatt.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Jani@17.07.2004, 08.36
Får du det hele tiden, eller var det bare i går?
Jeg har aldri opplevd det, og om du får det hele tiden er det nok ikke SGs problem. Men om du bare fikk det i går, så var det litt problemer, ja. Det var en god stund hvor folk ikke kunne skrive i det hele tatt.
75981​
Til nå har det bare skjedd i går. Har ikkje merka noe i dag. Nå er klokka 13.05 så det kan jo vere det blir verre utpå dagen. Men sida dykk hadde noen problemer i går så går eg ut i frå at det har noe med det dykk holdt på med. Dermed regner med at det er borte og skulle det oppstå igjen sier eg bare i frå her. :)
 
#12
Søren nå kom feilen tilbake igjen. Hadde tenkt å rapportere om dette for noen minutter sida, men så klikka det igjen så eg fekk ikkje skrivd det før nå. Har dykk noen problemer med overføringa til det nye skinnet som kan skape problemer for oss brukere elns.? Fatter ikkje kva som skaper dette problemet. Eg opplever det BARE på SG forumet. Og dessuten er det jo fleire som kjenner til det så det virker som om det har noe med sida å gjere. Trur ikkje det er tilfeldig at eg, Hakara, Don_Corleone, Scarface og Crizpiy har det akuratt samtidig. <_<
 
C

Crizpy

Gjest
#13
Det var i går jeg fikk det. Aldri før.
Det er jo ikke noen tvil om at det er noe som er feil.
Jeg setter mine penger på itweb

Edit: Jeg fikk faktisk feilen nå da jeg skulle poste posten. Så fikk jeg den ca 3 ganger da jeg prøvde å gå inn på emnet igjen, for å se om den var lagret alikevel..noe den var.

Merkelige greier
 
#14
Og jeg kommer meg ikke inn i noen topic på "Spilling Generelt" seksjonen..
Dette kommer opp:

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 55622 bytes) in /home/itw30437/spillegal.no/www/forum/sources/topics.php on line 361

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 0 bytes) in Unknown on line 0
 
#15
Opprinnelig skrevet av Momochi Zabuza@18.07.2004, 00.48
Og jeg kommer meg ikke inn i noen topic på "Spilling Generelt" seksjonen..
Dette kommer opp:

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 55622 bytes) in /home/itw30437/spillegal.no/www/forum/sources/topics.php on line 361

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 0 bytes) in Unknown on line 0
76288​
Som du sikkert har fått med deg i denne posten er det bare å slå internett av og på (Du treng ikkje koble frå) og prøve på nytt. Funker alltid for meg. :tommelopp:

Om du ikkje gidder det kan du gjere som Crizpy sa: "...prøv å trykk litt mer..."
Prøvde å trykke om igjen og om igjen og det funka det. Men det tok likevel ein evigheit så det gjekk fortere å lagre innlegget på data'en og så kopiere det inn seinere. Men det er sikkert hail tilfeldig om det tar lang eller kort tid så eg ville prøvd å trykke LITT før eg ville lagra det på data'en. ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#16
Aldri sett det før. Et problem jeg derimot har er at teksten plutselig hopper en linje ned og jeg kan ikke lenger bruke backspace.

Løses ved å kopiere teksten, trykke F5 og fortsette.
 
#17
jeg har heller aldri opplved det :ehm...: :tommelopp: :tommelopp: