Problemer med posting

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hver gang jeg prøver å skriver en melding i et emne, eller starte et nytt får jeg følgende melding:

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
The error returned was:

Sorry, you do not have permission to reply to that topic


Hyggelig.

Redigert: Viser seg faktisk at jeg har det problemet i flere subforum.
 
#2
Jeg regner med at du får den meldingen når du skal poste i Generelt-delen. Grunnen er at du ikke får adgang til å poste der før du har 100 poster. En rask kikk på "Fra Oss", og alt står der.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Jani@20.06.2005, 19.15
Jeg regner med at du får den meldingen når du skal poste i Generelt-delen. Grunnen er at du ikke får adgang til å poste der før du har 100 poster. En rask kikk på "Fra Oss", og alt står der.
234803​
Jaja.. Takker for svaret da.
 
#5
Ignorante tolvåringer går meg på nervene. Det står tilogmed at du ikke har tilatelse, og allikevel lager du et emne uten å ta en minste liten titt på forumreglene? Utrolig pent gjort <_<
 
#6
Jess, slike svar ventet jeg faktisk på. Jeg er medlem i utrolig mange forum, og da går jeg selvsagt ut i fra at dette forumet har omtrent likedanne regler som på de - Generelle forum-regler. Og nei, jeg er faktisk eldre en tolv, og er heller ingen ignorant.

At det stod at jeg ikke hadde tillatelse trodde jeg var bare en bug, da lignende faktisk har skjedd meg før på forum. Så hold kjeft er du snill?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#7
Opprinnelig skrevet av Affable@20.06.2005, 20.21
Ignorante tolvåringer går meg på nervene. Det står tilogmed at du ikke har tilatelse, og allikevel lager du et emne uten å ta en minste liten titt på forumreglene? Utrolig pent gjort  <_<
234836​
og du var sikkert mye bedre når du var 12?

MEH!

Og ærlig talt, hvem leser reglene til et forum?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Cornugon@21.06.2005, 01.08
Jess, slike svar ventet jeg faktisk på. Jeg er medlem i utrolig mange forum, og da går jeg selvsagt ut i fra at dette forumet har omtrent likedanne regler som på de - Generelle forum-regler. Og nei, jeg er faktisk eldre en tolv, og er heller ingen ignorant.

At det stod at jeg ikke hadde tillatelse trodde jeg var bare en bug, da lignende faktisk har skjedd meg før på forum. Så hold kjeft er du snill?
234929​
Velkommen til forumet :D
 
#9
Opprinnelig skrevet av Cornugon@21.06.2005, 01.08
Jess, slike svar ventet jeg faktisk på. Jeg er medlem i utrolig mange forum...
234929​
Jepp, det er synd at nesten alle foraer er fylt med drittslenging...
Etterfulgt av "hvorfor i helvete gidder du det"
Som igjen er etterfulgt av en lang kvasi-intellektuell "forklaring" der den evige "jammen dette er et diskusjonsforum, er det meninga at alle skal være enige i det <insert "høyprosa" ord here> idiotien du uthorer BLABLABLA", kommer frem

<_<
 
#10
Men altså går det ikke an å bytte ut den teksten med en forklaring på hvorfor folk under 100 poster ikke kan poste i de delforumene? Eller eventuelt gjøre delforumene helt usynlige for dem? Ellers så kommer det i så fall til å florere med slike emner som dette. Vi har vel allerede hatt tre emner bare den siste uken.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Cornugon+21.06.2005, 01.08-->
Jess, slike svar ventet jeg faktisk på. Jeg er medlem i utrolig mange forum, og da går jeg selvsagt ut i fra at dette forumet har omtrent likedanne regler som på de - Generelle forum-regler. Og nei, jeg er faktisk eldre en tolv, og er heller ingen ignorant.

At det stod at jeg ikke hadde tillatelse trodde jeg var bare en bug, da lignende faktisk har skjedd meg før på forum. Så hold kjeft er du snill?
234929​
[/b]
Hold kjeft selv. Uansett skal du lese reglene før du gjør noe som helst annet på et forum. Det var vel du kjent med ettersom at du er på så mange forum, eh?

Jeg sa bare tolvåring fordi de generelt sett er teite. Og jo, er ignorant.
Opprinnelig skrevet av Kaligula@21.06.2005, 01.11
<!--QuoteBegin-Affable
@20.06.2005, 20.21
Ignorante tolvåringer går meg på nervene. Det står tilogmed at du ikke har tilatelse, og allikevel lager du et emne uten å ta en minste liten titt på forumreglene? Utrolig pent gjort  <_<
234836​


og du var sikkert mye bedre når du var 12?

MEH!

Og ærlig talt, hvem leser reglene til et forum?
234930​
Jeg leste reglene. Ikke du? <_<

Jeg hadde også vett til ikke å være her når jeg var 12.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Affable+21.06.2005, 13.56-->
<!--QuoteBegin-Cornugon
@21.06.2005, 01.08
Jess, slike svar ventet jeg faktisk på. Jeg er medlem i utrolig mange forum, og da går jeg selvsagt ut i fra at dette forumet har omtrent likedanne regler som på de - Generelle forum-regler. Og nei, jeg er faktisk eldre en tolv, og er heller ingen ignorant.

At det stod at jeg ikke hadde tillatelse trodde jeg var bare en bug, da lignende faktisk har skjedd meg før på forum. Så hold kjeft er du snill?
234929​
Hold kjeft selv. Uansett skal du lese reglene før du gjør noe som helst annet på et forum. Det var vel du kjent med ettersom at du er på så mange forum, eh?

Jeg sa bare tolvåring fordi de generelt sett er teite. Og jo, er ignorant.[/b]
Som sagt, så har de fleste forumer ganske like regler, så jeg ser absolutt ingen grunn til å lese det jeg har lest flere ganger før for 'nte gang.
 
#13
Og da forventet du ikke noe inærheten av de samme her?



Please shut it down....
 
#14
Blir det samma som å lese produktlisensen på hvert jævla program du installerer, så jeg skjønner hvorfor han trodde det var en bugg...eller noe.

Og hvis det er så ille med disse emnene, kan ikke bare en moderater skrive "les reglene" og stenge greia?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.