Problemer med upload

En tråd i 'Fra/til ledelsen' startet av Hagestol, 17.08.2012.

1. Hagestol

Hagestol kort

Når jeg prøver å laste opp ifon-bilder på 2.9mb får jeg denne feilmeldingen. Er oppløsningen for høy? Kan dette fikses?

Vedlagte filer:

2. Buggz

Buggz Den 5. beste Forumleder

Selve fila tar tydeligvis for mye plass. Prøv noe mindre enn 2,9MB, dvs skaler dritten ned ingen er interesserte i å bruke dyrebare tellerskritt på bildene dine.

3. Aslak

Aslak Humanoïde, incognito

Hvis et bilde du laster opp på internett skal ta mer enn én megabyte, bør det være med god grunn. Hvis det er tatt med mobilkamera finnes er det rimelig få, egentlig ingen, grunner jeg kan tenke meg.

sheriffen, kakarlsen og Buggz ga dette en brofist.
  4. Hagestol

Hagestol kort

Screen Shot 2012-08-17 at 4.07.18 PM.png

Skulle tro at det finnes nedskaleringsmuligheter for forumet (på serveren)? 2,9MB (ikke mb, visstnok) er størrelsen nyere telefoner bruker, er kjipt å måtte gå inn og nedskalere hver gang jeg skal laste opp. Kan selvfølgelig gjøre det selv, men thumbnails fungerer mye bedre med bilder på SGs server.

Nei, det er ingen grunn til å ha 3MB filer på et forum. Ja, jeg kan gjøre det selv. Nei, jeg har ikke lyst. Og kanskje det finnes en enkel løsning? Dette spørsmålet kommer uansett til å komme tilbake når flere får seg telefon med tålelig greit kamera?

5. Neocon

Neocon ቢራ እና ዝሙት አዳሪዎች

Du kan nedskalere når du laster opp et bilde på imgur

6. Jæveltango

Jæveltango Pepperoni Playboy

Andre som har problemer med å legge ved bilder med Tapatalk 2 til iphone? Får opp beskjed om at "Your forum has disabled image sharing from this app".

Hjelp?

7. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Upload to tapatalk på O så tror jeg det går bra
    ImageUploadedByTapatalk 21372270729.039980.jpg

8. Jæveltango

Jæveltango Pepperoni Playboy

Se der, ja. Jeg failer. Takk skal du ha!

9. ExciteMike

ExciteMike Medlem

Med Tapatalk kan jeg vel laste opp filmsnutter også? Personlig bruker jeg Forumrunner nå, men det er jo bæsj på boks.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.