PS 2 + modchip

#1
noen som vet om en plass der man kan få modet ps2 sin for en billig penge?
 
#7
Men faen... Lara Croft, ja. Hadde tenkt å spør deg om å modde PS2'en min, men så var du liksom *poff* borte vekk... men er desverre ikke interisert lenger...

Velkommen tilbake uansett :trollmann:
 
#8
Klarer du å modde den nye, tynne PS2en?

Om så er tilfelle, så kan det hende jeg sender en til deg :) Er litt ustø på hendene selv.

Hvor mye tar du for PStwo, og hvilken chip anbefaller du? Skaffer du chip oxo?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Coma2020@16.01.2005, 17.01
Klarer du å modde den nye, tynne PS2en?

Om så er tilfelle, så kan det hende jeg sender en til deg :) Er litt ustø på hendene selv.

Hvor mye tar du for PStwo, og hvilken chip anbefaller du? Skaffer du chip oxo?
164326​
Om ikke laracroft kan hjelpe deg, så tror jeg modnet.no modder den nye PStwo. De har i hvertfall chip til den.
 
#11
Mens vi er inne på dette med modchips, har vudert en sånn swap magic greie siden jeg bare er interesert i å spille NTSC spill. Men det virker litt "fattig" på en måte. Noen med erfaring?
 
#12
Ja, den er "fattig", jeg har en slik. Du må ha FlipTop eller Slidecard i tillegg, du må brenne spilla dine for å få de til å kjøre, ikke alle spill kjører (Xenosaga, ett av de to spilla jeg har, yay! :/) , og bootupsekvensen er ofte no herk. Mange spill trenger en ekstra bootdisc for å kjøre. Bah, er no drit, rett og slett.


EDIT: Det er mulig å få Xenosaga til å kjøre, men da må man fikse og trikse med ISO-fila, sette ned oppløsning på videoer osv, derfor gidder jeg rett og slett ikke gjøre det, venter til jeg får tak i en modda ps2.
 
#13
takker, du har bekreftet mine mistanker.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Coma2020@16.01.2005, 17.01
Klarer du å modde den nye, tynne PS2en?

Om så er tilfelle, så kan det hende jeg sender en til deg :) Er litt ustø på hendene selv.

Hvor mye tar du for PStwo, og hvilken chip anbefaller du? Skaffer du chip oxo?
164326​


Ikke noe problem med den "tynne" bare send en mail hit : oschou@hotmail.com
så får du svar på priser chip typer ol. Har chip og skaffer chip.


Til "poff borte" ja det ble jo masse rør under overtakelsen av forumet så jeg ble lei av å sjekke når det var oppe å gikk igjen .Derfor tok det tid før jeg begynte igjen.