PS TWO

Selger en strøken PS Two i orginal forpakning og alt som hører til. Om ikke je husker feil så er det en spesiell garanti på den fra sjappen jeg kjøpte den i og, kvitering følger selvsagt med.

Om ønsket kan man kjøpe med noen av disse spillene:

Devil May Cry
Grand Theft Auto 3
Midnight Club II
Onimusha: Warlords(platinum)
Primal
Tekken 4
Soul Calibur II
Tony Hawk Pro Skater 3
Tom Clancy's Splinter Cell
Burnout 3: Takeout
Tenchu 3: Wrath of Heaven

Alle spillene er mint komplette med manualer og alt

Happy bidding...

Kan begynne runden med 500,- for ps-two maskinen da :)

Du kan ikke begynne når jeg allerede har begynt vettu :p

On-topic: 600,-

1100,- inkl frakt.

Edit: Hvorfor selger du den btw?

Er det noe galt med den vil jeg ikke ha den... Forskuddsbetaler selvfølgelig, du har så mange + her så jeg velger å tro at jeg kan stole på deg :)

Har faktisk enda flere pluss, men de er ikke oppført enda... men uansett, du har det høyeste budet foreløbig... har kanskje en kompis som er intresert så må vente litt...

selger mest fordi jeg har tenkt å kjøpe en vanlig en og modde den, er så dårlig på lodding at jeg ikke gidder å begi meg ut på det men en bitte litn ps2

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@20.04.2005, 22.47
Har faktisk enda flere pluss, men de er ikke oppført enda... men uansett, du har det høyeste budet foreløbig... har kanskje en kompis som er intresert så må vente litt...

selger mest fordi jeg har tenkt å kjøpe en vanlig en og modde den, er så dårlig på lodding at jeg ikke gidder å begi meg ut på det men en bitte litn ps2
209330​
Ok.

Vurderer selv å kjøpe en Silver PS2 eller en av de siste versionene av PS2 og modde den med en loddefri chip.

Ta kontakt når du vet da :)

Silver ja, har den innebygget infarød? Elsket det med den lille siden jeg kunne bruke kontrolleren til sony forsterkeren min til å styre musikken på ps2'en.