PS Vita og Wii U spill selges billig

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har ikke kvittering på noen av tingene. Men jeg gir som alltid 100% fornøyd eller pengene tilbake garanti.

Det er jo flott med personlig internetgaranti, og at det mangler kvittering fra butikk på spel er jo forståelig. Men kan eg spørre kvifor du ikkje har kjøpskvittering på ruteren? Berre nysgjerrig. :)

Ser du har svart på tilsvarende spørsmål før, men du ser kanskje ein trend her? Har du ikkje kvittering på ubrukte produkter i plast kan det kanskje være greit å spesifisere Korleis dei ble anskaffet når andre brukere spør om kvittering. Vi er flere som blir paranoide når svaret kun er "Nei, men jeg garanterer personlig for alt sammen!"

Vi kjenner deg ikkje personlig, ser du. Eg ser du har solgt ein del ting til fornøyde sg'ere før, men dette hadde vore til fordel for både deg og førstegangskjøpere av stashet ditt.

Absolutt legitimt spørsmål, Sagosen!

Svaret er så enkelt som at jeg enten har rotet kvitteringene bort eller rett og slett bare kastet de.

Pleier liksom ikke å ha en skuff full av kvitteringer for dingsebomser jeg kjøper. Har aldri hatt for vane å ta vare på kvitteringer. Pleier også ofte å kjøpe ting online og slikt og får dermed ikke noen fysisk papirkvittering. Det kommer nok emails med kjøps- og betalingsbekreftelse og slikt, men de forvinner etterhvert bare bakover i innboksen og/eller blir slettet og slikt.

Det er ikke mer mystisk enn det. Det jeg tilfeldigvis har kvittering på, det får folk om de vil ha.

Det var forøvrig en som kjøpte en MadCats Archade Fightingstick av meg til 1000 kr, men ombestemte seg etter 3 uker. (Tipper han ikke ble så supergod som han håpet -det tar jo lang tid å venne seg fra en kontroll til stikke.) Uansett, fikk han pengene sine tilbake igjen uten noen spørsmål. Bodde i Bergen så vi kunne bare treffes. Tror hans nick var Stg.Cooper eller noe.

Jeg har som sagt solgt veldig mye, både her og andre nettsteder og aldri hatt en eneste klage noensinne.

(PS! Mener å huske at vi to faktisk har truffet hverandre tilfeldigvis før på Åsane senter og utvekslet Mii'er..:D Hvor mye mer personlig enn det kan man bli? Dessuten tror jeg du kjenner Jona Oma, som også er en god kompis av meg som sikkert kan bekrefte at jeg er lege og jobber på Bergen legevakt og dermed ikke har behov for å lure spill-folk på internett for en 200-lapp og slikt.)

Edit: ved å sjekke innboksen min langt bakover fant jeg faktisk kvittering på både New Super Mario Bros U og alle de tre PS Vita-spillene. Det var jo noe:)

demake

Seksuelt godteri
Åja, du er LEGE!? Dette forandrer alt!

PS. @Oma juger så det renner av han. Spilte The Resistance med han i går.

Edit: Jeg er astronaut, så jeg veit hva jeg snakker om.

Eg hadde ikkje nølt med å kjøpe ting av deg, Bhup. Du har bra priser og eg veit kvar du bur. ;-)

Poenget eg prøver å fremme er ikkje egen mistillit, men du får samme reaksjoner kvar gong du legger ut annonser. Ville berre tipse deg om kvifor folk blir skeptiske.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vi setter uansett strek her og for dine andre salgstråder. Kjøp, salg og bytte-seksjonen på Spillegals forum er en gratis annonseplass for salg og byttehandler mellom medlemmer og vi ønsker ikke aktivitet fra medlemmer som kun er aktive på denne delen av forumet. Du er velkommen tilbake senere hvis du blir et aktivt medlem i de andre delforaene.

Status
Stengt for ytterligere svar.