[Ønskes kjøpt] PS Vita

#1
I stedenfor å kun satse på å stjele tråden til anderwin under her, lager jeg min egen.

Jeg er interessert i å kjøpe en Vita. Jeg har hørt litt ymse om at den eldre utgaven har rå skjerm, mens den nyere er lettere og slankere. Har noen noen pro-tips her? Jeg liker idéen om mindre og slankere, men ikke om skjermen er ræl i forhold til den første.

Dersom det følger med Final Fantasy X/X-2 eller Uncharted er det veldig stas, men ikke nødvendig.

Jeg kan hente i Oslo-området, eller på posten om du er av typen som gidder å sende i posten.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Har ikke tafset noe på den nye versjonen, men skjermen til versjon 1 er så sykt digg at det nesten er hovedsalgspunktet til Vitaen. Kunne ikke tenkt meg en nedgradering.
 
#4
Trur ikkje du merker så særlig forskjell, sjekk sammenligningsvideoer på nettet. :)

Har veldig lyst til å prøve den nye, blir nok nødt til å bytte ut min gamle snart siden batteriet begynner å bli miff.
 
#5
Hm, okay, skal kikke litt nærmere på nettet. Kan jo også se om noen butikker har en demoklump jeg kan sjekke skjermen på, men det er vel ikke spesielt sannsynlig. Takk for input iallefall :)