PS2 Støv!

Hei hei, jeg har nå i det siste sett at min PS2 er full av støv, den er 3 1/2 år gammel så selvsagt er det jo støv. Det er støv både utpå og inni, det utpå er jo greit å fjerne men det inni er litt verre. Jeg lurte på om det er noen som har fjerna støv fra PS2en sin før som kunne gi meg tips.?

Tanx på forrhond!

Jeg har støvsugt min PS2 mange ganger. Det går fint som snus. Jeg fester bare en lang slange med en børste på enden, på støvsugerslangen. Det har aldri skjedd noe galt.

Takker for den infoen. Tror min ps2 kunne trengt en liten runde med støvsugeren nå ja.
Men av en eller annen grunn er min ps2 begynt å flippe. Lager en syk rar lyd når jeg starter den og den skal loade dvden. Sånn *rr grgr rr* lyd hehe. Så kommer jeg tilbake til den skjermen hvor jeg velger mellom minnekort ikon og dvd ikon. Tror problemet ligger rundt dvd skuffen siden den lager den lyden når jeg åpner dvd skuffen også. Noen som vet hva det kommer av ? Eller er det bare et markedsføringstriks fra Sony at når ps2en blir noen mnder over 2 år så flipper den ?

Er nok dårlig behandling fra din side. Du må gi den litt kos engang iblant ;)

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Eulogy@18.06.2004, 05.39
Du må gi den litt kos engang iblant ;)
Lenge siden jeg har kost med den, må nok gjøre det neste gang jeg spiller :tommelopp: