Ps2

Noen som har en relativt ny ps2 (den store typen) som lixom ikke er alt for mye brukt og har lyst å selge den ?for en passe og overkomlig pris?

Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@21.04.2005, 16.48
Noen som har en relativt ny ps2 (den store typen) som lixom ikke er alt for mye brukt og har lyst å selge den ?for en passe og overkomlig pris?
209548​
Jeg har en flunka ny V9 modell (store modellen) som jeg hentet på elkjøp i går. Den har ikke engang vært skrudd på enda.

Jeg kjøpte den fordi jge fikk den billig der siden det var ingen orginal embalasje siden det var en spiller de hadde fått inn helt ny da en kunde hadde sent sin spiller inn pga av reklamasjon. Butikken hadde gitt kunden ny spiller på stedet, og satt dermed igjen med denne nye spilleren fra Sony.

Uåpnet håndkontroll og ledninger følger med.
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å chippe den for å selge den på qxl eller noe, men
Hvor mye er du villig til å gi?

jeg kan gi deg 600kr :)

hmm.. si 750kr da.. det er en rimlig pris.. alså den har stått som butikk demo.. det vil si halv pris og max pris for ps2 er rundt 1500kr.. ellers så er det jo billigere å kjøpe en annen brukt da og da får man med spill i tillegg...

Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@23.04.2005, 22.46
hmm.. si 750kr da.. det er en rimlig pris.. alså den har stått som butikk demo.. det vil si halv pris og max pris for ps2 er rundt 1500kr.. ellers så er det jo billigere å kjøpe en annen brukt da og da får man med spill i tillegg...
210739​
Nei, den har ikke stått som butikk demo. Den var helt uåpnet, men tror broren min skal ha den uansett :)

Har en ps2 som ikke er alt for gammel. Funker dårlig til å spille dvd'r (henger seg ofte midt i filmen) men funker bra på spill. Er uten esken og med en kontroll der ledningen er litt "krøllete". Er du intresert?

Opprinnelig skrevet av Imp@25.04.2005, 21.17
Har en ps2 som ikke er alt for gammel. Funker dårlig til å spille dvd'r (henger seg ofte midt i filmen) men funker bra på spill. Er uten esken og med en kontroll der ledningen er litt "krøllete". Er du intresert?
211552​
nai vil helst ha en som har ok laser