PS3 blir sonefri

Agahnim har som vanlig rett.

Opprinnelig skrevet av Regler for Sony-seksjonen
• Denne seksjonen skal brukes til generelle emner om SPILL som slippes til PlayStation og PlayStation 2, PlayStation Portable og Sonys kommende PlayStation 3.

Så man skal altså ikke diskutere Sony-konsoller i Sony-delforumet? Ordet "spill" er ikke spesielt understreket på noen måte i forklaringen av delforumet sånn som det er i innlegget ditt, så jeg la ikke merke til det, syntes bare det var mest logisk å legge dette emnet her.

Det står kanskje ikke noe om at bestemte konsoller ikke skal diskuteres i "Generelt rundt spill", men det står derimot at bestemte spill ikke skal diskuteres der, og siden det finnes delfora for Nintendo, Sony og Microsoft, så regnet jeg med at det delforumet var til for diskusjoner på tvers av konsollene; "Beste spill uansett konsoll" og lignende emner.

Synes ikke det er så mye logikk i dette systemet, men det er bare å stenge eller flytte dette emnet hvis det er feil delforum.

Ordet "spill" er ikke spesielt understreket på noen måte i forklaringen av delforumet sånn som det er i innlegget ditt [...]
[/b]
Feil. Det står «SPILL» med store bokstaver der. Er ikke det å understreke noe kanskje ...?

Ah. Jeg tenkte på de reglene som står øverst, etter man har beveget seg inn på delforumet.