PS3 og Xbox 360 bilder

#1
Vet det ligger bilder av konsollene spredt rundt i forskjellige emner her, men har selv bare funnet et par. Ikke vet jeg om de er ekte heller. Leste også noen meninger om designen på kontrollene, men de har jeg, og sikkert flere andre, heller ikke sett.
Derfor tenkte jeg at vi kunne ha et emne der vi samler alle bildene av PS3 og Xbox 360 slik at vi slipper å sose rundt i gamle emner. Så har dere bilder, sleng opp!
 

Sancti

Terrorkatt
#2
Prøv å holde bildene på et ok nivå, max 800 pixler i bredden, eller legg ut link.
 
#6
Revolution ser digg ut :p , ps3 så bare rar ut... gruer meg til den håndkontrollen :/ den ser langtifra behagelig ut. håper den funker bedere på FPS spill da...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7


Til alle som ikke skjønner hvorfor vi ler så veldig av PS3-kontrollen.
 
#10
:ler:

Så det er sånn Sony har tenkt til å engasjere flere kvinner til å spille tvspill.
 
#14
Wow, trudde den var mindre enn som så! Den er jo bare "slanka" på midten (hvor xbox så elegant buler ut).
 
#16
Haha, sant. Kanskje det ligger noe i det. En ting er sikkert. ps3 passer ingen steder
 

Novastrum

Feminist-elitist
#17
PS3 er designet for å stå oppå noe. Være synlig, ikke være noe mellomledd i et tekno-tårn under TV-en.
 
#18
Den er jo bare så mye mer ekstremt mindre enn den originale xboxen :S
 
#19
PS3 er usansynlig stygg, platt utført jobb fra Soy når det gjelder design.
Som Bad Mongo sa, ligner den på en brødboks, og det er IKKE pent.

Jeg synes Revolution er den peneste, Xbox 360 ca, akkurat like pen, og PS3 jævlig langt ned, tilogmed den gamle PS2en er penere. Og Sony som lagde så fin PSP.

Og kontrollen, jeg skjønner ikke hvorfor Sony tviholder på det samme oppsettet. De skjønner visst ikke at analog stikken er helt forjævig å holde når den er så langt ned, hva med å bytte den ut med den jævlige og gammeldagse d-paden?
 
#20
Revolution så bare bad ass, enkel og stilig, xboxen ser heller ikke så ille ut, men ps'en er alt for klumpete, jeg elsker den lysende ringen rundt der hvor man putter i cd'en på revolutionen.