[PS34V] Helldivers! La oss dykke ned til helvett!!

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
#1
Helldivers er ute i dag, til 143,-. Twin stick shooter fra Magicka-folka med Starship Troopers-estetikk og tung fokus på co-op?? Gi til far.
 
Sist redigert av en moderator:
#2
Helldivers er kjøpt inn. Her blir det k00p for alle penga. Endelig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Har ikke fått testa det ennå grunnet FLYTTING, men det virker som det blir ganske hårete ganske fort, så sannsynligvis ganske tricky alene ja. Men det er sånt man har forum som SG til!!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Jeg har! Ikke overraskende så eier det noe voldsomt. For det meste har jeg spilt med randoms, og det går faktisk ganske greit, i hvert fall på de tidligere oppdraga. Man har enkle "ja/nei/vent/denne veien"-barks på D-paden som funker helt ok til å kommunisere med, og så lenge man har litt tålmodighet og skjønner at friendly fire kommer til å skje, så går det ganske greit. Når det er sagt virker de senere oppdraga fullstendig håpløse om man ikke koordinerer ordentlig. Spilte et par oppdrag på vanskelighetsgrad 6 (virker som det går opp til 12? elns?) med @Ololav og fytti katta så schmellfett det er når ting tar av på ordentlig. Veldig kaotisk og veldig gøy. Litt generelle tips:

- Oppgrader UAV-en helt fullt først, da viser den deg de derre research-jævlene på kartet, det er vanvittig nyttig
- Mech-en er dritbra, bare skaff den asap
- Det er en naturlov at alle som joiner gamet ditt underveis nødvendigvis må lande på huet ditt
- Turrets er omtrent like farlig for deg som for fiendene

Driver og laster opp en video på jøderøret nå så kan dere få se på faen. Stemmer for at vi prøver å få til noen firemannsrunder til uka, hører dere @Hagestol @CockMcBalls @Jæveltango
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Crossplay for oss som har bedre ting å bruke spenna på enn PS4?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#10
Den videoen bærer definitivt av preg av no pro sharefactoryings.

Spilte litt i stad. Virker ganske okay.

... men jeg trenger en ny kontroll før jeg kan progame dette skikkelig. Triggeren er så neger at jeg rett og slett ikke konsekvent får avfyrt skudd, i alle fall ikke når det kommer til automatvåpen. Det viste seg å være et problem.
 
#11
Er med på no koopings, men det må bli etter mastermøte i morra og det beror seg litt på om jeg ligger laaaangt etter skjema eller ikke.
Jeg testa det litt med en kompis, men de har vært så smarte at de ikke tillater coop under tutorial så vi rakk ikke å teste samarbeidsmodusen før han måtte stikke. Spillet virker helt fantastisk, sånn helt generelt.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#13
Faen, der hvor jeg blir sverma mens jeg sitter i en turret uten ammo - beste øyeblikket.
Men ja dette spillet er noe av det morsomste jeg har spilt i multiplayer på år og dag. Dudes trenger å get in!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#14
Var ganske artig. Spilte litt i morges og fikk makset ut mechen. Begynner å føle at jeg har litt bedre styring på den nå, men om det overføres til en setting hvor to - tre andre bevæpnede tullinger fyker rundt.

Noe som er verdt å nevne er at de gangene randoms har hoppet inn i spillet mitt så ...

...

har det gått ganske bra.

Virker som folk skjønner greia. Var f.eks. med tre randoms i stad, ingen med mikrofonen på, men alle forsøkte å samarbeide så godt som mulig uten komme for mye i veien for hverandre. Og det er egentlig slik det har gått alle gangene jeg har spilt med folk. Var dog et tilfelle av forferdelig koordinasjon når tre stykker forsøkte å droppe to mechs og en APC på samme sted. Ingen kom seirende ut av det, men jeg fikk i alle fall startet dagen med litt lolling.

ps! er med i kveld.

edit: takk til den som flyttet innleggene jeg svarte på til egen tråd mens jeg svarte. got deamit.

edit 2: mye bedre.
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
#15
Lastes ned på ps3 nå

Edit, tre timer etter: Still going strong. Nedlastning på PS3 er magisk <3
 
Sist redigert:
#16
Har spilt Helldivers local med to kompiser i timesvis i dag. Herrefred miskunn min sjel, dette er bra saker.
Fullførte en del baner på challenging og en på hard. Very hard kan foreløpig ta seg en bolle.