[Multi] [PS4, Bone og PC] Batman: Arkham Knight - Arkham? Jeg kjenner ham ikke engang!

Lodin

Der Waaaah
#1
Nyeste Game Informer har ørten sider om Arkham Knight, men ikke no konkret som vanlig. Samme spillet som før og denne gangen er det Scarecrow som kuker til ting ala. plotet til første Nolan-Bats. Han har med seg en masse folk såklart, bla. Harley og Penguin. Denne gangen foregår det hovedsaklig i storbydelen av Gotham så det er nok av plass for Batmobilen å kjøre omkring. Kevin Konroy er tilbake som Bats og modellen ser forøvrig sånn ut nå som de har ditcha de gamle konsollene.



Dette er den titulære Arkham Knight som er en ny kis som har bestemt seg for å bli kalif Batman istedetfor kalifen Batmanen. Han liker såklart å drepe folk og sånt. Tipper det er Hush.



 
#2
Det at Batman liksom skal være mot dreping har alltid skranglet for meg. Her har du verdens mest emo superhelt, han er så sinna og bitter at jegveitikkehva, han hater kjeltringene fra dypet av sitt bitre, ravnsvarte hjerte, og knuser skaller med metallplatede fascistnever—men ingen tar varig skade?

Nei, det er på tide å ta figuren på alvor og begynne å snakke sant om konsekvenser. Å late som om Batmans schtick er forenlig med ikkedrap er rett og slett uforsvarlig fantasiflukt.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Da får du Miller sin God Damn Batman og det vil ingen ha.
Batman dreper ikke folk og han skader dem bare så mye som er nødvendig for at de skal slutte med snusket sitt. Riktignok har jeg droppa en fyr ned i Joker-gass, knocka noen folk ned fra hustak og en fyr slo jeg så hardt at han landa med huet i en vinkel som ikke kan være annet enn brukket mens jeg har spilt de tidligere spilla, men det er ikke Batman sin skyld. Den dagen han dreper noen kommer han enten til å ta livet av seg eller overlevere seg til Gordon.

Kartet i Arkham Knight er forøvrig vistnok fem ganger så stort som Origins. Regner med det betyr Ca. 2000 Riddler-pussler. :sukk:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Eller bare utrolig mye kjøring frem og tilbake med Batmobilen.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Nye bilder!
Jim er tilbake!


Man snakker nå med folk som Oracle fancy og rett i spillet


Se på den Batmobilen! Så mange lys hadde ikke en PS3 eller 360 greid.


Arkham Knight har en stilisert A på brystkassa.


Stilig. Jeg tipper det er Hush eller Talia under drakta.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Det er den nye hansken til Scarecrow så i praksis er det Freddy ja. :p
Og teknisk sett kan det vel sies å være gameplay siden hele spillet kjører sømløst in engine ifølge Rocksteady.
 
#8
Det at Batman liksom skal være mot dreping har alltid skranglet for meg. Her har du verdens mest emo superhelt, han er så sinna og bitter at jegveitikkehva, han hater kjeltringene fra dypet av sitt bitre, ravnsvarte hjerte, og knuser skaller med metallplatede fascistnever—men ingen tar varig skade?

Nei, det er på tide å ta figuren på alvor og begynne å snakke sant om konsekvenser. Å late som om Batmans schtick er forenlig med ikkedrap er rett og slett uforsvarlig fantasiflukt.
Kunne ikke vært mer enig. Batman skal liksom være så fryktinngytende at bad guys driter i buksa når de hører navnet hans. Istedet møter de på en fyr i forkledning som i verste fall gir deg juling. Bank kan man få i drosjekø eller utfor Burger King på fylla også :p Nei Batman burde være hardcore. Ikke en psykopat, men villig til å ta liv hvis det måtte være nødvendig i ekstreme tilfeller (og i Gotham burde det være nok av de).

som i første sesong av Arrow. Ingen nåde mot folk som var farlige. Så plutselig skulle Arrow bli stueren i sesong 2, FFFFFFFFFFFFFFF :argh::argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Green Arrow dreper heller ingen! :argh: Han er en hippie som følger 68er ideologien. Hva enn de har gjort med ham i den dumme serien er ikke canon.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
De kunne like godt laga en serie hvor Batman eller Fantomet dreper folk fordi de syns det er rettferdig, men det er ikke canon og det er ikke sånn det funker. Ollie Queen dreper ikke.
 
#13
Ånei gud forby at noen skulle finne på å gjøre noe med superhelta vårres som ikke er kanon.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
For all del, jeg digger når folk lager one shots hvor ikoniske helter går batshit bananas. Liker ikke når de lager en seriøs serie om dem og ikke engang gidder ta med første del av navnet i tittelen.
 
#17
Mnei, men da må de heller lage alternative versjoner, som Thomas Wayne-versjonen av Bats. At han ikke dreper er en av de viktigste aspektene av figuren, så hvis han bryter den filosofien er han ikke Batman lenger.
Sant nok det, men til tider virker det bare helt på trynet.
Akkurat nå spiller jeg Batman: Arkham Origins og den ene scenen var bare lattis.

Jeg mener, hva faen ? Greit nok at han ikke vil drepe Jokeren, men å redde livet hans ? Tror den masken til Batman er noe trang og stopper blodtilførelsen til hjernen eller no, for den dumme jævelen forstår tydeligvis ikke at dette er sjansen hans til å kvitte seg med Jokeren, uten å ha blod på henda. :penga:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Det samme skjer jo i The Dark Knight-filmen. Og i Under the Red Hood. Og sikkert førti historier fra tegneserien.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
Husk slutten av Se7en!

Om det er noen som skal serpe seg, er det ikke Batman. De jævla fengslene er jo totalt ubrukelige.
 
#20
Nå leser jeg lite tegneserier og har ikke svart belte i DC Comics historie, men du har nok rett ja.