PSP: 2-3 timers spilling

D

Deleted member 91

Gjest
Gah, skuffet nå, selv om jeg egentlig visste at noe slikt kom til å skje. Vel, dette betyr bare at det er større sjangs for at jeg kjøper DS før PSP... :usikker:

Skikkelig skuffende nyhet.
Trnegte faktisk ikke mer negativt stoff for å hoppe over
til DS. Nå ser den bedre ut.

Jeg skjønner ikke vitsen med å kalle det en håndhold, når mesteparten
av den fremtidige spillingen på PSP vil foregå nær en stikkkontakt.
Får nesten håpe de begynner med stikk kotakter på busser og tok,
men den idèen ser ikke lys ut.

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp. Vi får bare håpe at Nintendo ikke kommer med noen sjokkerende nyheter.... :/
Håper ikke dette blir en konkurranse om å suge minst, liksom.

Kanskje den håndholdte maskinen som ingen visste om uten lokk eller noe sånt overasker mest, og blir mestselger.

Kanskje det har seg slik at spillene ikke er verdt å spille mer enn 2-3 timer, så det er samma faen?

Nei, men 2-3 timer er uansett alt, alt for lite. Hva faen tenker Sony på? Det er ikke Game Gear de skal konkurrere med.

Faen heller. Jeg føler meg litt tvunget til å skaffe meg PSP. Må liksom ha den til samlingen. Men når det er så kort batteritid på spill, så får jeg liten lyst til å punge ut kanskje 3000-3500 for den.

Skuffende ja, absolutt skuffende. Om ikke Sony kommer med noen breaking news nå, kan det muligens hende at jeg venter med et kjøp til prisen har gått ned.

For øyeblikket er det DS som opptar meg. Den virker nå mer spennende, med litt flere muligheter i spillene, billigere og antakelig lenger batteritid (dersom ikke Nintendo kommer med en tilståelse).

Selv om Sony er ny i bærbarmarkedet, burde de vite bedre enn at 2-3 timers spilling ikke holder for den gjennomsnittlige gamer.

D

Deleted member 91

Gjest
Og hvem gidder å lade hele tiden? Uansett om de er hjemme eller ikke?
Og folk som bruker så mye penger på den, kommer til å spille den ganske mye, og da er det dritt å gå tomt for batteri. Ack, har hatt en diskusjon om dette på IRC, gidder ikke mer nå.

Fy faen, så latterlig. Kjøper jeg noe blir det garantert DS. Som Alucard sa, er det liten vits i å kjøpe en håndholdt når du må sitte ved stikkontakten for å spille 90% av tiden. Nei, fjerner du spilletiden på en håndholdt, fjerner du et av formatets viktigste elementer.

hmm, så intligent du virker, velkommen til forumet, gleder meg til å se flere av dine storartede argumentive poster! Dette kan bli artig, kos deg med ranglen du.

Omg, omg!! Asså, jeg kjøper heller PSP til 10 000 enn DS, for DS og Nintendo er så stygt!! Playstation (Spillestasjon) er jo så kult!! Pluss at jeg blir litt populær blant damene.

:p

Opprinnelig skrevet av red dragon@06.06.2004, 01.25
uansett, saa kjoper jeg heller en rangle enn leka til nintendo!!!!!!!!!!!

Koselig katt som kan brukes som rangle eller marionettedukke. Beregnet fra 1 år!

ELLER

Dual screens, a touch screen, voice recognition, wireless and chat.

Vanskelig valg. :(

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg bøffer et sitat fra Jani jeg:

Hva i HELVETE skal du med DS når du kan ha RANGLE!! Den kan du leke med, sovne med, spise med, drite med osv.. Vanskelig valg my ass! >_<