[PSP] Ace Combat Joint Assault

CyberK

Finner ikke på noe.
#1
Ronin skrev:
Det spillet her ser utrolig kult ut. Likte Ace 4 veldig godt. Å fy nisse for en grafikk!
Nicholas skrev:
TrpelPOsT R hlt TOpp!!1

Enig i at Ace Combat 5 ser skikkelig bra ut. Fireren ser fortsatt pent ut.
Neocon skrev:
For en grafikk B)

Måååå nok kjøpe dette ja.

Håper det blir online.
Trench Rat skrev:
å heite helvette for en grafikk
Ja, som vi ser, har Ace Combat en lang historie med fans her på forumet. Nå kommer altså den neste utgaven på PSP, siden Ace Combat på X360 var såpass lite suksess for Namco. (Hvis noen lurer, så er jeg fortsatt bitter for at det ikke kom ut på PS3.)

Siden det er PSP så blir det amazing ad-hoc og intahrwebs-basert co-op og sånt, og ellers er det meste i typisk AC-stil med supersexy (alt er relativt) grafikk, pompøs historie og 82 raketter på et fly. Men en ting er nytt for serien: Det er ikke lenger i den alternative verdenen som de har så møysommelig bygd opp, det er plassert i virkelighetens verden! Så nå kan du altså cruise over steder som Tokyo, Paris og San Fransisco mens du battler bad guys. Bad guys som såvidt jeg kan se er PMCs styrt av en slemming ute etter å tjene penger :grine:

Hvorfor de har valgt å kaste vrak på et fullstendig godt konsept og gjøre settingen til en blåkopi av HAWX aner jeg ikke, men gameplayet burde jo være nok å glede seg over i seg selv. Sjekk ut løh neuve trailer for en smak på portabel luftkamp versjon 2:

 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Hvorfor kommer alle de kule spillene på PSP? Ikke si jeg må kjøpe den jævla drittmaskinen nå...
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#3
Gleder meg til det kommer ut slik at jeg kan torrente det :smugdog:


Hvorfor kommer alle de kule spillene på PSP? Ikke si jeg må kjøpe den jævla drittmaskinen nå...

fordi maskinen selger 150 000 enheter pr. måned i japan