PSP nettleser

#1
Er det noen her som har prøvd en eller annen nettleser til psp? Jeg har prøvd en og må si meg ganske fornøyd, med tanke på at det er uoffisielt. Det kan gå tregt å laste ned sidene, og det er ikke alle sider som virker, men det blir vel bare bedre. Skrivinga går relativt fort, du bruker et mobil taste system, så når du er vant med det er det bare å skrive i vei.
 
#2
Jeg prøvde nettleseren til Wipeout Pure, og er vel rimelig imponert over at det faktisk går an på et greit vis. Det går rimelig treigt, men jeg fikk et tips om å skru av "WLAN power save", og at det da skulle gå 2-5 ganger raskere. Har ikke testet det, dog, siden jeg ikke har trådløst nett hjemme, så kan ikke bekrefte om det stemmer. Men noen med PSP og trådløst nett hjemme kan kanskje teste?

Men jeg er litt imponert med tanke på at det er uoffisielt. Den offisielle, når den endelig skulle dukke opp her, blir nok mye bedre, forhåpentligvis også raskere (hvis det går an)?
 
#3
Jeg kan bekrefte at det går raskere med "WLAN power save"av. Det varier side til side hvor raskt det går, men på de sidene jeg har vært på nå, er det minst 3 ganger så raskt, så takk for tipset :tommelopp:
 
#7
Surfing på PSP er faktisk overraskende bra, ja. Jeg hadde ikke forventet meg stort etter å ha sett hvordan det er på mobiler og sånt, men jammen ble jeg ikke imponert. Farten er ikke noe å juble hemningsløst over, men det fungerer iallfall når man skrur av WLAN Power save, og siden du skal inn på ikke består av tusen bilder. Og ikke minst vises sidene i sin helhet, slik vi ser dem når vi surfer på PC, og ikke noen kjipe versjoner som på f. eks WAP-surfing. :p
 
#9
Joa, det er jo en uoffisiell nettleser som (hvis jeg ikke tar heeelt feil) det ikke var meningen vi skulle kunne bruke engang.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Hmm ok, det går an og surfe med PSP'en, men åssen får man skrivd med den? Med tanke på at den ikke har noen form for tastatur som en pc osv..