PSP Slim ønskes!

Så, har folkens?
Har sett den til 1590 eller no sånt ny, så har de eit utgangspunkt til prissetting.

Er absolutt ikkje interessert i medfølgende UMD-disker av nåke slag til "flott pakkepris". Denne skal brukes til nedlastede videoer only. :)

Haha, oh noes you don't! 360'en min er MIIIIN!!!

Men fra spøk til alvor, kjøpte meg ein ny, eg. Var såpass bra pris på den anyway. Hadde eit par minnekort liggende fra før også, så I'm good. Men lykke til! Hadde muligens gitt ein tusing for den der.

Haha, oh noes you don't! 360'en min er MIIIIN!!!

Men fra spøk til alvor, kjøpte meg ein ny, eg. Var såpass bra pris på den anyway. Hadde eit par minnekort liggende fra før også, så I'm good. Men lykke til! Hadde muligens gitt ein tusing for den der.
Ok, gi meg beskjed om du vil ha Custom FW du au, har pandora batteri og "magic" memory-stick som fikser det på et par minutter. :)

Takker for det. :)

Har ein psp phat liggende, tenkte eg skulle prøve å konvertere det batteriet til pandora, men nåke gjekk galt i prosessen, så eg har ikkje prøvd igjen etter. Alt fungerer fortsatt peachy, heldigvis.

Er du Oslomenneske?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har også sånn Pandora og gode greier hvis det skulle skjære seg med han Roy. Bare til info. :p

Det er jo flott! :)

Men, eg har sånn composite-kabel for å koble PSP'en til ein ikkje-flatskjerm, men det blir svart-kvitt. Any ideas kva som skjer?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er jo flott! :)

Men, eg har sånn composite-kabel for å koble PSP'en til ein ikkje-flatskjerm, men det blir svart-kvitt. Any ideas kva som skjer?
En komposittkabel, sier du? PSP-en er i utgangspunktet stilt inn for å overføre video i sånn komponentformat, så prøv å fikle litt inne på menyen for tilkoblet skjerm og se hva som skjer. Mener å huske du må ha en nyere versjon av firmware installert (5.00 eller bedre) for at det skal fungere, men ikke stol på meg.

Fant ut at det er pga tv'er som kun støtter 50hz. Videosignalet i psp'en er 60hz. Så derfor, svart kvitt. Urk. Suger litt, ettersom eg kjøpte denne slim'n'light saken kun så madammen kunne ha ein portabel videodings som ho kunne sjå filmer og tv-serier hos ein kompis med mens eg var bortreist på jobb og hotell og sånt crap.

No gjelder det berre å finne ut om ein eller annen ipod med videofunksjonalitet og komposittkabel har støtte for 50hz-TV'er. Så kan eg heller skaffe det i staden. Eller i tillegg. Slim'n'Light-utgaven av PSP'en er så utrolig mykje lettere og meir behagelig å ha i hånda! :D