PSThreeple

PS3 Slank - hallelujah eller meh?

  • Postivt oppsving!

    Stemmer: 19 43,2%
  • Ingen stor forskjell.

    Stemmer: 25 56,8%

  • Totalt antall stemmer
    44

CyberK

Finner ikke på noe.
#1
Ja, nå har det blitt offisielt bekreftet hva ryktemølla har sagt en stund nå: Sony skal lage en PS3 Slim, og skal senke prisen på alle PS3er. (til 299 euro.) Den kommer tilogmed rimelig snart!

Så vil dette gjøre en massiv forskjell og sette Playstation tilbake på toppen og finansene tilbake i det svarte, eller vil det bare gjøre marginal forskjell og la dem kjøre ut denne generasjonen med et ålreit resultat? Noen her som ventet på nettopp dette før de kjøpte?
 
#2
Er den stygg eller pen? Litt sånn styggpen? Klarer ikke helt bestemme meg. Tror den er ganske stygg.
 
#3
De vil sikkert selge en del mer hvis de setter prisen ned og lanserer en tynnere PS3... er sikkert en del folk som har ventet på det. Jeg er personlig ikke en av de da. Men hvis de bildene på dagbladet stemte så var den nye PS3'en styggere enn den vanlig, det er iallefall førsereaksjon min, kan hende at den forandres etterhvert da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det morsomme er at selv €299 er dyrere enn det jeg ga for min PS3 for halvannet år siden. Morsomt for meg, iallfall.

Men ja, jeg trodde ikke det var mulig å mekke en styggere konsoll enn PS3. Så feil kan man ta.

(Minuspoeng for at den nye modellen ikke heter PSTriple forresten)
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#6
120 GB og 250 GB dæng, skal Liten Myk forsatt ha 120 $ for en 20 GB disk?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Si meg, aner du hva det koster å pakke inn en harddisk i et plastdeksel nå om dagen? Nei, det var det jeg tenkte.

(Ja MS har mongopris på diskene sine, jeg er enig)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
Synes giganten min er tøffere. De 40 ekstra gigza er det også ingen som egentlig har bruk før.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Bortsett fra de som kjøper spill til PS3-en sin, da. Siden de må installeres på harddisken.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#11
Bortsett fra de som kjøper spill til PS3-en sin, da. Siden de må installeres på harddisken.
:eng: - Glemmer sånt fordi jeg bruker bare PS3 for vise bilder av katten min til venner.
Likevel, trengs en del spill for å fylle opp 80G.
 

Kilik

Lokal moderator
#12
Overraskende stygt, særlig i forhold til PS2 Slim som er av de penere konsollene. Innpakningen antyder en mer casual linje fra Sony enn tidligere.

Når det gjelder diskplass så kan man med Sonys velsignelse hive inn enn standard 2,5" 500 GB til rundt 700 kr. hvis man ønsker det. De har forresten kuttet ut muligheten til Linux på den nye modellen, men det er det vel bare nerder som meg som bryr seg om.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
:eng: - Glemmer sånt fordi jeg bruker bare PS3 for vise bilder av katten min til venner.
Likevel, trengs en del spill for å fylle opp 80G.
Ikke veit jeg om du har vært borti det, men PS3-en har noe kalt "PlayStation Store" hvor man kan laste ned spill og dilldall. Skal veldig få spill til for å fylle opp 80GB. Eller 40GB, som er det jeg har. Skal kjøpe ny disk bare jeg gidder. :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
Shit son, Wii-en min har seks ganger så stor disk som det.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#15
Synes den ser helt kurrant ut, ihvertfall sammenlignet med andre konsoller. Eneste den mangler er sonefri Blu-ray, så skulle jeg vurdert å kjøpe den istedet for en Blu-ray spiller.
 
#16
Jeg liker den. Og takk og lov for matt overflate. PS3tjukkebollafeita blir et månelandskap av fingeravtrykk, støv og flekker etter bare en uke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
En uke? Ikke veit jeg hvor ofte du vasker kåken, men her blir det lodott etter en time.
 

oma

Village Drunk
#18
Jeg liker den. Og takk og lov for matt overflate. PS3tjukkebollafeita blir et månelandskap av fingeravtrykk, støv og flekker etter bare en uke.
Tolker jeg det rett om du ukentlig støver av ps3en?

Uansett, good shit dette her. Har de gjort noen oppdateringer inni maskinen også? Ala negro360en?
 

Javi

elsker dette landet
#20
Tja, gjør ikke store forskjellen for min del. Dersom jeg skulle kjøpt den i dag ville jeg kanskje ventet og kjøpt slim-modellen, så det er sikkert greit for alle som skal kjøpe den ny snart.