[Multi] Q4 er her, på tide å drukne i spill

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Etter noen måneder med litt laber aktivitet på spillutgivelsesfronten er vi nå kommet til førjulstida, og nå skal det geimes! (Datoer er tatt fra Eurogamer, nordiske datoer kan være litt annerledes)

Oktober:
13. The Talos Principle (PS4) - Port av det populære Myst-aktige puzzlespillet laget av Croteam



16. Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below (PS4) - Oppfølgeren har allerede fått klarsignal men endelig kommer dette Dynasty Warriors med Dragon Quest-helter-spillet til vesten. Har fått mitt fra Komplett allerede og gleder meg til å sette i gang.
16. WRC 5 (Alle plattformer) - Nyeste i denne rallyserien. Husker jeg spilte ett av dem og det var ganske okei til bilspill å være.

20. Sword Coast Legends (PC) - Hvis du er nørd vet du at Sword Coast er vestsida av Forgotten Realms. Sword Coast Legends er laget av teamet bak Dragon Age Origins (men ta det med ro, det er svarte i Forgotten Realms), og skal være en slags ny Neverwinter Nights, med online spilling og DM-rolle. Høres sykt fett ut, kommer på konsoller i 2016.



23. Assassin's Creed: Syndicate (PS4/XBONE) - Nytt AssCreed i år igjen, hvem er hype??
23. Guitar Hero: Live (Alle plattformer) - FreeStyle Games rebooter Guitar Hero. Guitar Hero 3 solgte en milliard eksemplarer, noe Activision tok som tegn på at de kunne oversvømme markedet med spinoffs, og serien døde kjapt etterpå. Vil det gå bedre denne gangen?
23. Warhammer: End Times: Vermintide (PC) - Left4Dead med svære antromorfe rotter. Blir å eie, eller hva Lodin?

27. Darksiders 2: The Deathinitive Edition (PS4/XBONE) - Godkjenner ikke det ordspillet. Likte dette spillet på PS3 men blir ikke å plukke det opp igjen. Det eneste som kunne forbedre for meg det er kartet fra WiiU-utgaven egentlig.
27. WWE 2K16 (PS3/4/X360/One) - Årlig iterasjon men de droppa divaene, buuu.
27. Divinity: Original Sin - Enhanced Edition (PS4/XBONE/Linux) - Var misunnelig på PC-eierne som fikk dette ifjor, endelig er det min tur.

31. Five Nights at Freddy's 4: The Final Chapter (PC) - DLC for siste spillet. Blir å se Markiplier fullføre det og vente på filmen.

November:
2. Sonic Lost World (PC) - Nintendo-produsert spill på PC? Nå står ikke verden til julaften.

6. Call of Duty: Black Ops III (Alle plattformer) - Årets CoD er en Coddyblops med så mye lore at ingen har gidda sette seg inn i det. Treyarch sa at singleplayer-kampanjen var så ambisiøs at de har måtte kutte den fra PS3/360-versjonene av spillet.



10. Fallout 4 (PS4/XBONE/PC) - Kan bli ok
10. Rise of the Tomb Raider (XBONE/360) - Tomb Raider, nå med microtransactions.

13. Football Manager 2016 (PC/Mac) - Det eneste spillet på lista @sheriffen skal ha.

17. Deadpool (PS4/XBONE) - Dette er egentlig en rerelease. Da Disney kjøpte Marvel ble PS3/360-versjonene tatt av markedet, nå er det tilbake. Det så ganske røv ut på forrige generasjon, så jeg er spent.

19. Assassin's Creed: Syndicate (PC) - Vil den ekstra måneden ha fiksa bugsene nok til at spillet blir godkjent av "mester" "rasen"? Ser fram til masse drama!

20. Mario Tennis Ultra Smash (WiiU) - Denne konsollens Mario Tennis.
20. Star Fox (WiiU) - Laget av Platinum. Kan fort bli å eie.
20. Star Wars: Battlefront (PC/PS4/XBONE) - Skulle gjerne hatt et Star Wars actionspill som ikke var online multiplayer. Kanskje neste år.

26. Trackmania Turbo (PC/PS4/XBONE) - Vi har vel noen fans av denne serien på forumet. Denne utgaven er laget av Ubisoft.



Desember:
1. Just Cause 3 (PC/PS4/XBONE) - Dette blir første jeg kjøper i denne serien. Virker gøy.
1. Rainbow Six: Siege (PC/PS4/XBONE) - CS, bare kjipere.

4. Xenoblade Chronicles X (WiiU) - Jeg trodde dette var en remake av det forrige. Alternativet hadde jo vært at jeg hadde gått glipp av åtte spill i mellomtida. Blir nok ikke å spille dette uansett.

Det er også ett og annet som ikke har fått dato enda.


Jeg blir nok å plukke opp Divinity, Fallout 4, Just Cause 3 og Star Fox hvis det får bra anmeldelser. Hvem er hyped for nye Cods og Creeds da?!
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#3
Du glemte Fatal Frame til Wii U (som kommer i 30. oktober) og Bloodborne-expansionen (24. nov), begge blir nok å eie.
Av de over er det nok Fallout og Just Cause som pirrer mest, men skal ikke se bortifra at jeg ender opp med en god del flere (gitt at de ikke får helt slakt i reviewsa, selvsagt).
 
#4
Skal hvertfall ha Just Cause 3. JC2 er vel et av de spillene jeg har brukt mest tid på totalt sett, og med nytt EDB-apparatur blir nok treern bra saker. Kommer nok til å kjøpe Battlefront også, synes betaen er ganske ålreit selv om det er en dumma ned Battlefield i SW-drakt.
 
#5
Fallout og Divinity tenker jeg. Sistnevnte hvis det viser seg å fungere bra på boksen min.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Tjah. Jeg er jo litt over gjennomsnittet interessert i schpæll, så dermed blir det nok følgende som finner veien hit:
  • Fallout 4
  • Star Fox
  • Just Cause 3
  • Xenoblade Chronicles X
Antageligvis. Får sjekke reviews av Sword Coast-greiene. Og så skal jeg seffern ha Bloodborne-DLC. Ellers? Årlige franchises og gjenutgivelser, meh. Når det gjelder Dragon Quest så har jeg litt lyst på Dragon Quest Builders, altså DQ X Minecraft-greia. Helt ubegripelig at ikke flere har stjært Minecraft-konseptet og klistra på et RPG, mer av det takk.
 
#7
Jeg syns faktisk Guitar Hero Live virker ganske besnærende, men det spørs hvor fett det er i lengden nå som sofaspilling med bros er sjeldnere og sjeldnere. Call of Duty blir nok kjøpt, bare fordi alle kompiser kjøper det og det er moro å multiplaye. Har faktisk ikke spillt et Assassins Creed siden Brotherhood, så det frister faktisk bittelitt. Og victoriansk London er jo fett. Ser an anmeldelser. Og, jeg har aldri spillt noe Fall Out eller Just Cause tidligere, og jeg har alltid syntes at de virker fete, så de blir nok potensielt plukka opp, om så over jul når de er billigere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Just Cause 2 er det eneste sandkassespillet jeg sandkasset dritten ut av, så JC3 er en nobrainer her i gården. Ellers er det skralt med interessante titler av grunnene Yetipants nevnte. Fallut finner nok veien hjem det og.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Joda, er spent på Bare Fordi 3. Mad Max til tross for å være så ytterst middelmådig har en del smarte knep og triks jeg virkelig håper de overfører. Også håper jeg Bolo Santosi er tilbake. <3