RÆV

Heisann, siden det snart er spilltreff, så tenkte jeg at vi glade medlemmer som skal en tur dit kan ta med seg noen ting å bytte/selge også (som vi kanskje ikke hadde byttet/solgt ellers). :)

Jeg har i hvert fall litt å bidra med:

- en N64 maskin m/en orginal håndkontroll som er pent brukt/lite slitt -400kr-
- Diddy Kong Racing (N64) -100kr-
- Buck Bumble (N64) -100kr-
- Zelda: A Link to the Past (SNES) -vet ikke-
- Donkey Konga m/ett trommesett (GC) -300kr-
- Super Mario Sunshine (GC, mangler manual) -200kr-
- Noen kontroller til NES -50kr pr stk.-

Alt utenom GC-spillene mangler cover og manual, men er i god stand.

*Oppdatert*

Nye spill:

Sega Master System II (alle med cover men uten manual):

- Super Space Invaders
- California Games
- Alex Kidd: The Lost Star
- Wimbledon
- Hang On
- Olympic Gold

(de spillene som nå skal bli nevnt vet jeg ikke om jeg skal bytte, men ser hva folk byr, så tar vi det på treffet)

SNES:

- Mickey mania,
- Indiana jones,
- Fun 'n games,
- Skyblazer,
- Dubble dragon vs. shadow falls,
- VorteX

N64:

- Mario 64
- Robo 64

GC:

- Super Mario Sunshine
- Spiderman 2
- Worms 3D
- Starfox Adventure

Ja, det var da det jeg kan unnse, hvis tilbudet er greit nok. Det er bare å slenge opp bud, men husk: jeg bytter/selger kun over treffet (grunnet jeg er driiiit lei av å sende pakker med posten).

Da er det bare å ramse opp ting dere kunne tenkt dere å bytte, eller eventuellt sette bud på det som allerede er oppramset.

Edit: hadde kanskje vært en ide av meg å sette opp en liten liste over ting jeg ønsker meg...:

- Nintendo produkter/spill (spesiellt SNES kontroller, har ingen)
- Penger

Sånn, det ramser opp det meste, bare by i vei.

Edit: Hvis du ikke skal på treffet, men alikevel har lyst på noen spill, så kan du by, men jeg sender ikke Donkey Konga og N64-maskinen via posten.

Jeg setter opp noen priser på tingene jeg synes er rimelige. Så kan dere by på de, kan også nevne at jeg er mest keen på å bytte.

Det vil gå an å by over helt til spilltreffet finner sted, og det betyr at det (i mine øyne) beste budet vinner den 5.mars.

Kan hende jeg legger til noen ekstra spill/konsoller etterhvert. Men i første omgang er de på listen dere kan by på.

Sånn, det er vel nevneverdig at jeg er veldig interisert i en SNES-kontroll, ettersom jeg ikke har noen.

Har nå oppdatert og lagt til i underkant av 20 spill, det er også mulighet for å kjøpe/bytte til seg utenom spilltreffet, men det kommer helt ann på byttet.

enkel, dobbel, trippel, flipper!

*kremt*

Grunnen til de litt stive prisene er at jeg ikke har så veldig lyst til å selge (bortsett ifra på spilltreffet). Men hvis man vil ha et spill så er det bare å prute.

Men for all del, jeg lagde jo dette emnet slik at folk skulle spamme det ned, så hvorfor ikke fortsette?

350, jeg porto, donkey konga? :p

Altså, 350 + porto for donkey konga?
Men jeg skal ikke på treff, så jeg spør så veldig pent om å få kjøpt det :D

[edit]

Opprinnelig skrevet av Freezar
men husk: jeg bytter/selger kun over treffet (grunnet jeg er driiiit lei av å sende pakker med posten).
Oj, unnskyld, bare overse denne posten vist du absolutt ikke vil selge det over posten.

Bor ikke du i Sandefjord? Vel, hvis du kommer innom meg en dag (eller vi møtes i byen) så kan jeg selge det for 130kr.

Edit: denne posten er et svar til Ghaz.

Og nei, jeg sender ikke store pakker i posten, spillegaltreff only.

Opprinnelig skrevet av Freezar@28.01.2005, 16.42
Bor ikke du i Sandefjord? Vel, hvis du kommer innom meg en dag (eller vi møtes i byen) så kan jeg selge det for 130kr.

Edit: denne posten er et svar til Ghaz.

Og nei, jeg sender ikke store pakker i posten, spillegaltreff only.
170248​
Det er Mats :tommelopp:
Sorry, kjøper ikke for mer enn 80. Og jeg har ingenting å bytte mot det heller.

Kjenner jeg deg? Gikk du på bugården? (vi tar det over MSN eller via PM)

Samma det, the salg and bytte is gooing on!

Edit: mr_Freezar@hotmail.com :flau: