Rainbow Six Vegas 2 (PS3/360/PC)

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jepp, antiterroristene er tilbake for å drepe slemminger igjen. Uten å ha fått vite spesielt mye om plottet har Ubisoft sagt at det skal få en "intens solo kampanje som bruker nyek taktiske muligheter..." Ellers vil man få en bunke multiplayer moduser og co-op. For min del høres det ut som oppskriften til det første spillet, men tiden vil vise. Jeg hadde det hvertfall gøy med RBS:V så dette blir nok kjøpt når det kommer.

Trailer

Kilder: Ign Gamespot

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Beklager hvis jeg nevner henne mye for tiden, men SurferGirl nevnte R6V2 i et innlegg nylig:
SITAT
The next Splinter Cell game has been redone three times over already. Developers just can't seem to include good gameplay in it. That's part of why it got delayed. Same can be said about Rainbow Six Vegas 2. The story was abysmal and it was supposed to be a prequel to Vegas in the early stages of development. Developers then said it made no sense at all, because the first Vegas game finished with a "To Be Continued" screen. They delayed it to work on the story and add some maps.[/b]

Scary Paladin

Ukjent herremann
IGN har intervjuet Jean-Pascal Cambiotti om flerspillerdelen. Dette er noe av det vi kan vente oss:

- Man kan invitere en venn til å bli med når som helst i kampanjen. Hosten styrer da AI figurene, mens den som blir med blir sistemann på laget.
- Man kan høre dialogen i spillet selv om man spiller co-op.
-Kampanjen har blitt laget med fokus på co-op og det vil nå bli lettere å lage taktikker der man for eksempel deler seg opp.
- Det går ikke å ta med seg figuren sin fra RBV, men de som spilte det får veteranstatus (som åpner masse tøft utstyr) og en XP boost.
- De har finpusset flerspillermodusene og brukt det som funker... hva nå enn det betyr.
- MP kartene har blitt litt mindre (noen også større) for å lage et kart med flere "intense soner". De skal også være mer balanserte.

Kilde: IGN har forøvrig også fått en ny trailer.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Tja, det står det faktisk ikke noe om. Om du vil tolke at man kan styre et par AI folk som at de har tatt bort muligheten for fire spillere skal du for all del få lov til det. :rulleøyne:

Lodin

Der Waaaah
Fikk bare med meg at det var en helvetes masse sutring om det for noen uker tilbake. I story moden kan man bare spille to personer mens de andre på laget er botter. I MP terroristjakt saken er det derimot fortsatt støtte for fire.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Ja, okay. Uansett er det litt rart om de tar det bort da det var mulighet for det i RSV. :tenke:

Får håpe folka har litt vett i skallen.