Rainbow Six Vegas 2 (Ps3\360\Pc)

Oppfølgeren til en av de bedre taktiske skyterne av nådagens generasjon.

"A hell of a package. It's sort of a shame that so much of it is recycled from the last game, but nobody stops eating their favorite food because it's similar every time - and this is the Kobe beef of tactical FPS."

Sålangt høster det god kritikk!

Spillet er ute den 20.Mars her i europa.

Jeg skal kose meg med det i kveld:ninja:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meh, testa demoen av Vegas 1 og syntes det var destillert ræv. Spørs om ikke jeg gir faen i dette også.

D

Deleted member 91

Gjest
Da er vi to. Jeg synes faktisk eneren var ganske moro, men det virker ikke som om de har gjort nok nytt til at jeg skal punge ut 599 for det, og når jeg i tillegg har CoD4 fra før av (som er i samme gata, bare bedre), blir det enda mindre aktuelt. Snork.

Lodin

Der Waaaah
Hidden & Dangerous 2 er fortsatt så grafisk oppdatert at det kan kalles nådagens generasjon, ergo er tråden destroyed! Ikke bare gjør det WWII irrelevant, det bæsjer og på alle taktiske skytere.

Synes coversystemet var fint i begynnelsen, men problemet med Vegas 1 var at det føltes så jævla... hollywood. Vet jeg kommer til å bli sitert for det utsagnet. Alt var helt jævla shiny og glinsende, bevegelsene til folka var kunstige. Måten en dukket opp og ned av coversystemt føltes så plastisk.

(prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke vil ha oppfølgeren)

Åh? På hvilke måte? Det virker jo som om det er en klone. Er det mulig å ta storyen med tre kompiser og fortsette på storyen som med Gears? Husker det var ræva i Vegas 1.
En kompis skal kunne hoppe inn i spillet ditt når som helst, uten problemer.
CO-OP er nøkkelen i oppfølgeren.

Jeg vil også ha resten av historien (
TO BE CONTINUED i det første spillet irriterte kraftig
)

Utviklerene har også fått bedre tid til å finpusse på spillet denne gang, i og med at spillmotoren var sånn sett ferdig. Noen nye effekter har de nok muligens skvist inn også.
Skal kjøpe dette uansett. Skulle spillet være søppel for meg så kan det byttes eller selges :)

En kompis skal kunne hoppe inn i spillet ditt når som helst, uten problemer.
CO-OP er nøkkelen i oppfølgeren.

Jeg vil også ha resten av historien (
TO BE CONTINUED i det første spillet irriterte kraftig
)

Utviklerene har også fått bedre tid til å finpusse på spillet denne gang, i og med at spillmotoren var sånn sett ferdig. Noen nye effekter har de nok muligens skvist inn også.
Skal kjøpe dette uansett. Skulle spillet være søppel for meg så kan det byttes eller selges :)
Og hvis DU liker det må jeg få teste? :loth:

D

Deleted member 91

Gjest
Humpty bump-ty. Spillet er tydeligvis sonefritt, så da ble det plutselig litt mer aktuelt for de av oss som var smått interesserte men ikke var hyppe på å betale fullpris for hva som praktisk talt er en bonuspakke. Det er et også et segment om spillet på ukas 1UP Show hvor de forteller litt mer om spillet, og det virker som relativt kul co-op æksjån for de som måtte like sånt.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Er vel cirka halvveis inn i story mode nå. Jeg digget R6:Vegas så dette er morro, men er litt småsjokkert over hvor slurvete de har vært med det tekniske. AI-en til teamet er langt dårligere enn i det første, de setter seg faster og roter noe voldsomt innimellom. Spillet har også noen seriøse framerate drops på 360, uten noen spesielt god forklaring på det heller.

Men alt i alt så synes jeg det er morro, det er mer av det samme med mere våpen + armor customization.

D

Deleted member 91

Gjest
:confused: Virkelig? Hurra, alltid imponerende når store feil blir ignorert i såpass lettvinte oppfølgere som det her. Forhåpentligvis minimeres skaden i co-op, for nå horet jeg ut og bestilte det alikevel. :$ 350 kroner var liksom akkurat det jeg gidder å betale.

Redigert: Se her, ja. Problemer med achievements og online. Slikt er jo kos. *Håpe det er retta ut til neste uke*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ubi-forumet skrev:
this is for tillithz, dude im sick of people going crazy about COD4 because its not that great of a game. Vegas 2 is definatly a better game even Vegas 1 was a better. At my local Game Crazy they are gonna start selling it a 6 today and im gonna be 1st in line. Great work Ubisoft I've watched all the videos about it and it looks Amazing!
Faen au, ser ut som om du har gjort tidenes kjøp Nicholas. Selv angrer jeg som ei bikkje på at jeg har kjøpt CoD4. :(

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kommer ikke over at det er en amerikansk spillsjappejede som heter Game Crazy. Det må jo høres like banalt ut for amerikanerne?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han karen som skreiv det der slår fast at Vegas 2 er mye bedre enn CoD4 til og med før han har spilt det, så jeg ville tippe det er et par-tre andre banale ting som også går den gutten der hus forbi. Forøvrig var kommentaren som fikk ham til å skrive det der "Vegas 2 could've beaten CoD4 if only there weren't so many bugs" eller noe i den duren. Å den enorme sjøkua osv.

Faen au, ser ut som om du har gjort tidenes kjøp Nicholas. Selv angrer jeg som ei bikkje på at jeg har kjøpt CoD4. :(
Du angrer på at du har kjøpt ett av de beste spillene som kom ut i 2007 ?

Jeg prøver hardt å forstå meg på hvordan det går an å angre på ett COD4 innkjøp.
Spesielt hvis du liker fps spill.