Rainbow Six Vegas Multiplayer Demo

#1
Last ned RSV Multiplayerdemo fra Marketplace nå, folkens. Lag dere en fet soldat, og spill med Spillegale ikveld!
 
#6
Fy faen Revan, du var overlegen mot meg i sta :p kjente igjen "SG Bamsemumsen" helt nederst på lista, jeg sendte deg melding osv osv, men nei =(
 
#7
Åja, du er udyret. :D

Har deg på vennelisten, tror jeg, men klarte ikke å snakke med deg! Du er med på spilling senere?
 
#9
Lasta det ned i går og spilte noen timer. Rimelig kule greier må jeg si. Spilte med Revan og noen andre Norske i går, og er veldig kult når vi får taccs going, planlegger og ikke bare stormer ut "GUN BLAZIN'!" Noe spiller legger opptil også, med tanke på at man dør av maks 3/4 skudd. Absolutt å anbefale, jeg skal spille lit i kveld/senere i dag hadde jeg tenkt bare bli ferdig med lekseføkk. :)
 
#10
Jepp, som du sier så er det utrolig fett når du spiller med norske folk som tenker taktisk og faktisk snakker, altfor mange engelske og amerikanske drittunger som ikke sier et ord, bare blir drept hele tiden.

Skal spille neste helg også, eller i uken, men til helgen kommer ann på om jeg kjøper Gears of War. :p
 
#11
Faen, da, du spiller jo RSV KONSTANT! Hva gang jeg signer inn får jeg en invite eller så ser jeg du spiller eller noe. :p

Og vi vet begge at du ikke har råd til GoW. :p Neida. <3
 
#12
Haha, faen, jeg har faktisk råd til GoW hvis jeg finner det til 399,-!

Uansett, demoen er kul som faen, har fire fem norske dudes jeg spiller demoen med heeeele tida. Han ene snakker jeg med hele tiden, du vet, ChocoPuff, vi skal spille gjennom GoW co-op sammen. *love*
 
#13
Stikk innom Elkjøp i Stavanger da, og mens du er i nabolaget kan du jo også ta turen innom Gamezone og hilse på meg. ^_^