Rallisport Challenge konkurranse på games.no!

#1
Hei!

Det arrangeres Rallisport Challenge 2 i disse dager. Et samarbeid mellom Microsoft og Games.no.
Jeg lurer på om det er mange fra Spillegal som er med på denne konkurransen, jeg har sett et par stk av dere.

Hva er rekorden deres på Tallbacken med den bilen(den japanske vidunderet, haha) vi må kjøre med?

:tommelopp:
 
#3
Tror jeg fikk beste tid i Norge, hvis alle jeg har spurt oppga deres riktige tid selvfølgelig :)

Men folk jukser da, og lederen sa det var ingen regler om dette. Så kanskje jeg må det for å slå svensker og dansker osv? Hørte rykter om deres tider da, og jeg slo de faktisk. Blir spendende. Oppdatering om tidene kommer i dag på games.no.
 
#7
Hva kaller du deg på Xbox Live da? Kanskje du står under gamertagsene på denne siden da, har ikke skjekket.

I ettertid har jeg også satt ny rekord med samme bil og samme bane: 1:52:700.

Hehe, må få lov til å skryte litt.

Til Onsdag er det norsk finale da, klarer jeg det er jeg videre i skandinavist finale. Kan bli tøft...
 
#10
Opprinnelig skrevet av CubePro@03.06.2004, 18.05
Hva kaller du deg på Xbox Live da? Kanskje du står under gamertagsene på denne siden da, har ikke skjekket.

I ettertid har jeg også satt ny rekord med samme bil og samme bane: 1:52:700.

Hehe, må få lov til å skryte litt.

Til Onsdag er det norsk finale da, klarer jeg det er jeg videre i skandinavist finale. Kan bli tøft...
Jeg blir helt demotivert av de tidene dine der... Bare til å bøye seg i støvet! :tommelopp:

Uten feil så vinner du dette her... Minnes at du var rå på F-zero også.. Raske bilspill ser ut til å være en favoritt skjønner jeg....

Lykke til i Nordisk mesterskap!

Må jo heie på spillegalfolka!
 
#11
Hehe, takker for støtten! Ny rekord på 1:50.500 foresten, sånn rundt regna..

Var meg på Nerd ja, lo godt av de folka der. De har jo ikke peil på å spille! Fy faen. Når han anmeldte spillet, og ga det 10/10 uten å vite at man bare kunne snakke med de foran og bak deg på Live'n, da lo jeg så jeg grein! I morra skal jeg nok på igjen, må øve meg til å kjøre under press..
 
#12
Opprinnelig skrevet av CubePro@05.06.2004, 18.53
Hehe, takker for støtten! Ny rekord på 1:50.500 foresten, sånn rundt regna..
Det er sinnskyt bra. Du kommer til å kuse de andre. Lykke til!!! (Selv kjører jeg på 2.00.00. du er 10 sekunder bedre)!
 
#13
Gratulerer, Cubepro med seier i norske finalen i Rallisport Challenge 2!!

Helt rått at norges beste kommer fra Spillegal!

Ønsker lykke til i Nordiske finalen. Når vil den være?

:tommelopp:
 
#16
Kom ikke som noen bombe akuratt, iom at CubePro er nummer 14 i verden, og han er sterk motstander av glitching. Vel, CubePro, Lykke til i den nordiske finalen (eller skal jeg si gratulerer med ny tv? ;) )
 
#17
Opprinnelig skrevet av CubePro@10.06.2004, 15.38
Kjører til søndag..

Og jeg er ikke fra spillegal jeg da, er knapt innom..  ;)
Bitch, CubePro, vurderer å kjøpe rallisport og en runde til på live bare for å slå deg, og stjele hjemmekinoanlegget du sikkert vinner.

Good luck ;)
 
#18
Ja CubePro, du er meget flink og jeg håper og tror at du tar seieren! Lykke til!!
 
#19
Takker for all støtten!

Håper mest på en ting akkurat nå. At ikke Xboxen klikker underveis i morgen. Mange sliter jo med Dirty Disk Problem, og jeg har da det problemet i tillegg at hvis Xboxen min har stått på en stund, og den går av, må jeg vente i lange tider før jeg kan slå den på igjen.. Skal visst være at den er overvarmet, må få bytta den snart. Men det er for sent nå da..

Skal klare å komme på en bra plassering jeg, håper jo selvfølgelig på å bringe hjem en seier for Norge ;)

Mattman, bare å kjøpe det å prøve å slå meg. Koselig med litt konkuranse vettu!
Og hvis du hadde klart å vunnet nordiske mesterskapet etter du har hatt spillet i en dag, skal du fortjene det! Men tror nok at du har for høye håp om skillsa dine :p