Ranking Battles Norway #6 - 18/02/07

MadCow

Lokal moderator
#21
SITAT(Wallace @ 11.02.07, 18.10) 51639
Lies! det er fordi Nina er gimp!
[/b]
Yeah, yeah. Får holde meg til Nina i DR også, da ;)
 
#22
No worries, jeg skal vikariere for deg i DR :p
 
#23
SITAT(Wallace @ 13.02.07, 19.33) 52025
No worries, jeg skal vikariere for deg i DR :p
[/b]

nina er bitch! ! jeg må lære meg nina sine stygge pokes!

wallace du er dø next time! tekken og 3rd strike! :hehe:
 
#24
Haha, Infamous du tok faktisk helt av med Raven props til deg der. Mad KO klillha :D

Wallace er fuckings insane med Devil Jin, så vi får se om Infamous blir unleashed som på spiderman turneringen. Andre som imponerte meg stort var Thatchbro fra Molde, eller hva han kalte seg :D Nasty paul der. Berto har også potensial til å ta helt av. Vi får se hvordan de gjør det videre! Bra spilt av Molde gutta!
 
#25
Får ikke åpna de filene på RBN's hjemmeside. Vet om et par stykker som heller ikke får åpna de filene og lest hva som står for Hugs tviler på at man skal se forskjellige koder der.

Får åpna filene men ikke det som egentlig skal stå der, er bare masse tegn..


Love Hugs :elsk:
 
#26
Får ikke åpna de filene på RBN's hjemmeside. Vet om et par stykker som heller ikke får åpna de filene og lest hva som står for Hugs tviler på at man skal se forskjellige koder der.

Får åpna filene men ikke det som egentlig skal stå der, er bare masse tegn..
Love Hugs :elsk:
[/b]
har du exel?
 
#27
Der fikk åpna nå i excel men ikke Hugs feil at den åpner seg i word, kan dere fikse det sånn at filen åpnes i excel for er dritt å laste ned også åpne i excel... Kan dere ikke fikse det slik at det åpner seg som Character Stats greiene... hehe ^_^


Love Hugs :elsk:
 
#28
SITAT(Infamous @ 19.02.07, 22.07) 52990
nina er bitch! ! jeg må lære meg nina sine stygge pokes!

wallace du er dø next time! tekken og 3rd strike! :hehe:
[/b]

Sidewalk er beste remedy mot pokesa til Nina.. Husker ikke om det var venstre eller høyre, men ene funker bedre enn andre.. Funker best hvis man er tidlig ute har jeg funnet ut. Don't abuse thou, for da eter man en ss+2 eller lignende. Neste gang _skal_ jeg prøve å få spilt mer T5 :)
 
#29
SITAT(Wallace @ 20.02.07, 22.44) 53140
Sidewalk er beste remedy mot pokesa til Nina.. Husker ikke om det var venstre eller høyre, men ene funker bedre enn andre.. Funker best hvis man er tidlig ute har jeg funnet ut. Don't abuse thou, for da eter man en ss+2 eller lignende. Neste gang _skal_ jeg prøve å få spilt mer T5 :)
[/b]
ah thx! tenkte faktisk på det etter kampen at 'hvorfor jeg ikke sidesteppet ikke mer!, ah crap! but now i know thx again.
Var kul turnering da. Jeg ble slått ut av devil-gene tror jeg det var, so im no mad k.o killer hehe, hadde uflaks der as. fikk heldigvis muligheten til å game mot dem etterpå, men da ble noe helt annet hehe!

det hjelper å ta med sin egen pad as, lol, bare vent neste gang da skal jeg også ta med profile! synes synd på dere da! :p :hehe:
 

MadCow

Lokal moderator
#30
SITAT(Hugs @ 20.02.07, 18.26) 53085
Der fikk åpna nå i excel men ikke Hugs feil at den åpner seg i word, kan dere fikse det sånn at filen åpnes i excel for er dritt å laste ned også åpne i excel... Kan dere ikke fikse det slik at det åpner seg som Character Stats greiene... hehe ^_^
Love Hugs :elsk:
[/b]
Det er ikke helt bra å ha det sånn som det er nå. Har bare vært litt lathet fra min side og manglende programvare hjemme.

SITAT(Wallace @ 20.02.07, 22.44) 53140
Sidewalk er beste remedy mot pokesa til Nina.. Husker ikke om det var venstre eller høyre, men ene funker bedre enn andre.. Funker best hvis man er tidlig ute har jeg funnet ut. Don't abuse thou, for da eter man en ss+2 eller lignende. Neste gang _skal_ jeg prøve å få spilt mer T5 :)
[/b]
Når jeg spiller med Nina føles det som alt kan sidesteppes. Når jeg spiller mot henne føles det helt umulig... Men det er nok absolutt en av hennes største svakheter.
Uansett ville jeg nok satsa på å sidesteppe/sidewalke til høyre.

Blir bra med mer T5 neste gang ;)