Ranking Battles Norway Turnering/Casual

#1
Heisann, noe har egentlig gått meg hus forbi her...

Vi kan holde ett treff for å spille litt igjen søndag 11 Oktober ser jeg, hehe.
Ettersom vi heller kan hoppe over til Tekken 6 når dette kommer kan vi heller satse på å holde ranking turneringer fra dette er released!
Av tidsperspektiv kan jeg hittil tenke meg fra rundt 10.00 - 22.00 (altså åpning og stenging av dører)

Eventuelle turneringer, kommer til å bli på ett brukbart tidspunkt guesstimate er rundt 12.00-13.00 non stop til det er ferdig(med unntak av semis-finals)
Regler og slikt kommer også til å bli tatt seg av.

Får å gi ranking battles en mer liga følelse som det skal være, kommer en komplett liste med datoer etterhvert.
Det vil også komme mer informasjon om f.eks. hvis det skal bli inngangspenger(dette har med regler om vi skal ha money matches / money turnering og at jeg synes sikkert jeg fortjener en grandis :p) Det kan hende det tar litt tid.... Siden jeg er latterlig dårlig på å skrive sånn her greier.

Hva skjer?
Masse casual matches ! ^^
Om noen har noen money matches med god hype så er nok dette en gylden mulighet ^^
Kanskje noen grudge matcher?
Er det noen matcher dere følte dere ikke fikk sett på Desucon(dette må dere gjerne poste etter desucon)
Så kan vi jo ta dette da.

En liten money turnering til i f.eks. spill som SFIV, T5: DR, Blaz Blue må dere si ifra hvis dere er interesserte i.

Jeg kommer nok til å bruke dette emnet litt til informasjon, akkuratt nå så er det for å si ifra og lurte på om det var interessant.

De som har problemer men alikevel finner fram til Alexander Kiellands Plass, så er jeg å nå på 46 96 66 46. (Jeg er ikke kjent i Oslo by)
Finner du bygningen men ikke KANDU ringeklokka, kan du også ringe meg.
Håper en del av dere har tid til å møte opp og prøve seg litt!

De fleste setups hittil er nok PS3

Hvor ligger Akersbakken 12?
Akersbakken 12 ligger ved Alexander Kiellands Plass, det finnes parkering(dog ikke gratis hele tiden) på andre siden av lokalene. En måte å komme seg hit er; Buss 54 mot Kjelsås stasjon o/Uelands(Fra: Jernbanetorget (foran Oslo S)) eller Buss 37 mot Nydalen T.



Rød = Lokale
Grønn = Parkering

På søndager er det gratis parkering

BRING IT ON!
Regler for turneringene
RBN Tournament Rules

Regler på treffet:

Ingen ekstrem mengde av alkohol. Altså, jeg skal ikke nekte deg å ta en øl eller to, men ser jeg deg komme inne med en kasse øl / pose full av spritflasker så er jeg nødt til å be deg gå.
ABSOLUTT all slåssing foregå virtuellt på skermene satt opp(også har jeg lagt på meg så utrolig så jeg er ikke i form lenger :p) Litt dritt slenging før kampen er da lov^^
Respekter de andre på treffet, oppfør deg og rydd opp etter deg.
Godt humør and ready to kick som ass ^^

Så håper jeg at stemningen skal være på topp alikevel.

Noen regler kan hende kommer etterhvert altså.