RBN #1 season 2 !

MadCow

Lokal moderator
#1
Det har vært litt dødt her i det siste, men nå er det på tide med litt action.

Vi setter igang med sesong 2 i juni.
Foreslått dato er søndag 17. juni, og det vil da være på Blindern.
Fint om de som kan ta med utstyr poster her eller sender meg pm om de kan denne datoen, og hva utstyr de kan ta med.

Faste turneringer blir Virtua Fighter 5 og Tekken DR.
Hva vi gjør med turnering nummer 3 er ikke fastsatt enda, men trolig kommer det til å variere hvilket spill det blir i.
På førstkommende RBN vil dette bli et 2d spill, og vi har valgt å la 2d-miljøet avgjøre selv hvilket spill det blir.
Jeg gir herved Wallace ansvar for dette :)

Siden økonomien ikke akkurat gikk i pluss sist, kommer vi fortsatt til å ta 50,- i inngang og toner trolig ned sammenlagt premiene.

Som en forsøksordning kommer vi på denne turneringen til å lage en A- og B-turnering i Tekken DR.
Dette blir to adskilte turneringer, der meningen er at de beste skal være i turnering A.
Det er frivillig hvilken turnering man melder seg på i, men Nilo og jeg tar oss rettighet til å nekte noen å spille i B-turneringen.

Jeg regner også med at det blir et noe enklere poengsystem, der plassering i gruppespillet ikke kommer til å bety noe (bortsett fra å gå videre), men dette glemte jeg i farta å diskutere med Nilo.

Det er også flott om de som ikke tar med utstyr gir et hint om de kommer eller ikke.
 
#2
SITAT(MadCow @ 21.05.07, 21.10) 67082
1. Vi setter igang med sesong 2 i juni.
Foreslått dato er søndag 17. juni, og det vil da være på Blindern.
2. Jeg gir herved Wallace ansvar for dette :)
3. Det er frivillig hvilken turnering man melder seg på i, men Nilo og jeg tar oss rettighet til å nekte noen å spille i B-turneringen.
4. Jeg regner også med at det blir et noe enklere poengsystem, der plassering i gruppespillet ikke kommer til å bety noe (bortsett fra å gå videre), men dette glemte jeg i farta å diskutere med Nilo.[/b]
1. 17.Juni starter Season 2, men var det ikke snakk om no "mid summer" RBN.. hvor det skulle bare være casuals? Eller falt det bort?
2. ... oh crap! Is that Guilty Gear I smell? :p
3. Jeg vil være med i B!
4. Forhåpentligvis likt det Robbie nevnte?

Uansett, gleder meg til det starter opp igjen.. og håper fler blir med denna sesongen.
 
#3
Du gir meg ansvaret for å velge hvilket spill det skal bli, eller ansvaret for å organisere turneringen?

Jeg kan ihvertfall den datoen, og tar med det samme som alltid.
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Skal nok klare å dukke opp.

Tar nok med det vanlige (prosj, konsoll, spill...).

Opprinnelig skrevet av JINsama
2. ... oh crap! Is that Guilty Gear I smell? tongue.gif
Smells like Nirvana.
 

MadCow

Lokal moderator
#5
SITAT(Wallace @ 22.05.07, 22.21) 67250
Du gir meg ansvaret for å velge hvilket spill det skal bli, eller ansvaret for å organisere turneringen?

Jeg kan ihvertfall den datoen, og tar med det samme som alltid.
[/b]
Begge deler :D
Feel free til å involvere NuklueZ, Robbie, Nattak eller andre.
 
#7
Okey gutta slappav Frank Zappa! Chilla Godzilla!, sjekk ut dette LINK
Gleder meg sykt til denne sesongen, selvom jeg ikke enda har fått med PS3, eller DR! 3s ftw!!
 

MadCow

Lokal moderator
#9
SITAT(JINsama @ 23.05.07, 13.09) 67313
Nilo: Crap, my bad, kom bort i edit knappen, sorry!
[/b]
Fort gjort å bomme på rediger og svar ;)

JINsama sa : "Kan jeg ta ansvar for å vinne main turneringene?"

Det er herved ditt ansvar, hvis du ikke gjør jobben så skal du få høre det :realmad:
 
#10
SITAT(MadCow @ 21.05.07, 21.10) 67082
Siden økonomien ikke akkurat gikk i pluss sist, kommer vi fortsatt til å ta 50,- i inngang og toner trolig ned sammenlagt premiene.
[/b]
Viktig at noen skriver noe til deg MadCow før du hører deg i hjel ved hjelp av Mika - Relax, Take It Easy...

Hvordan blir premie greiene iår..? Blir det kun sammenlagt premier eller blir det premie etter hver RBN?
Hadde vært greit å få klarhet i denne saken..


Love Hugs :elsk:
 
#11
Viktig at noen skriver noe til deg MadCow før du hører deg i hjel ved hjelp av Mika - Relax, Take It Easy...

Hvordan blir premie greiene iår..? Blir det kun sammenlagt premier eller blir det premie etter hver RBN?
Hadde vært greit å få klarhet i denne saken..
Love Hugs :elsk:
[/b]
Veldig sikker på at det ikke blir like "dyre" premier som det var sist sesong, men det betyr ikke at de blir dårligere :) Slik det ser ut nå, så blir det nok premier for hver gang, små premier. Jeg syntes selv det er litt små kjipt, men vi må nok tenke på folk som ikke har muligheten for å komme hver gang, da er det jo greit å få noe hvis du kommer på 1, 2 eller 3. Det hadde jo heller ikke vært så dumt å kjøre money-pots.
Det spørs helt hva folket vil.
 
#12
SITAT(Wallace @ 22.05.07, 20.21) 67250
Du gir meg ansvaret for å velge hvilket spill det skal bli, eller ansvaret for å organisere turneringen?
[/b]
Hvis du vil kan vi bytte på, blikke så hardt å ha kontroll på 8 deltakere på maks liksom:p

Jo hvis du tenker på GG så håper jeg jo det blir /\Core og ikke / .....
 
#13
SITAT(NukleuZ @ 29.05.07, 11.34) 68070
Hvis du vil kan vi bytte på, blikke så hardt å ha kontroll på 8 deltakere på maks liksom:p

Jo hvis du tenker på GG så håper jeg jo det blir /\Core og ikke / .....
[/b]

Nah blir #R.. Broke ass Dizzy ftw!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Sesong 2, hurra!

Jeg har jo lyst til å fortsette å henge på RBN, tough, den 17. juni er jeg i en van på vei til en eller annen europeisk by for å spille konsert :)
Men håper på å komme meg på RBN #2!
 
#15
SITAT(Wallace @ 30.05.07, 00.00) 68174
Nah blir #R.. Broke ass Dizzy ftw!
[/b]
Eventuelt har vi BBB da :p
Eller nei, gi faen i det.

ACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACACAC.

NU!
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
Hvordan gikk det? :eek:
 
#17
SITAT(EagleJin @ 20.06.07, 11.21) 71096
Hvordan gikk det? :eek:
[/b]
Mad Cow skrev detta i RBN topicet:

"Resultater fra RBN #1:

VF :
1. JINsama
2. Wallace
3. MadCow
4. Hugs

Tekken DR:
1. Bekri
2. Wallace
3. Devil Gene
4. JINsama

Gratulerer til Bekri og Team Kasa med første seier i single turnering på RBN.
Vi hadde forventet at det var Hugs som skulle klare dette :p "