Red Alert 3 : Uprising er ute nuh!

CyberK

Finner ikke på noe.
#1
EA har lagt ut Red Alert 3: Uprising for nedlasting (og kun for nedlasting). Denne utvidelsen fokuserer kun på singleplayer og er eksperimentelt for EA i og med at den kan spilles uten RA3 og kun er for nedlasting. Og er veldig lett å impulskjøpe en søndagskveld.

Jeg skal selvsagt teste spillet før jeg sier noe mer om det, men jeg kan nok allerede si at denne EA Store er helt ålreit hittil. Smertefritt å kjøpe og selv om det er dagen etter launch har de god kapasitet, som dere ser: :D



Edit: Se der ja, ferdig og på tide å installere. (Jeg elsker å bo på studenthybel.)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#2
Vel, med fare for å bumpe meg selv kan jeg si at jeg nå har prøvd første Sovjetoppdrag og først Nariko-oppdrag. Det virker som de har lagt sin elsk på mikromanagement, første Sovjetoppdrag var ihvertfall et typisk "du har noen få infanterister av forskjellige slag" type oppdrag, bortsett fra at de allierte slengte inn noen helvetes ondsinna artilleri-våpen på slutten slik at du måtte kamikaze-rushe en og så beine resten av kartet til extraction. Rimelig intenst.

Nariko-oppdraget er som kjent lagt opp som et slags "Diablo light" (og her snakker vi veldig light). Du styrer bare Nariko mens hun herjer rundt i diverse områder, og du får kreftene hennes lagt på hotkeys så du kan bruke dem direkte. (Hun har selvsagt mange flere snasne krefter enn til vanlig på slagmarken.) Det er meget tilfredsstillende å slenge tanks inn i andre tanks, for å si det slik.

Produksjonsverdiene er som vanlig høye, med nye filmklipp fra en blanding av nye og gamle skuespillere. (Uprising ligger i tidslinje etter at de allierte vinner RA3, så du vet hvem du kan forvente av kjente fjes.) Og jeg må si at den EA download manageren og hele pakka var overraskende smertefritt, helt på nivå med Steam. (Faktisk mye raskere nedlasting også.)

Farlig med digitale nedlastinger, det blir alt for lett å impulskjøpe rett før leggetid med skole dagen etter. :p
 
#3
Har spilt et par maps, og det er helt kurrant. Nå er det aldri singleplayer-delen i RTS jeg vanligvis finner noe glede i utover å lære seg "the basics" om det er helt nytt.
Men absolutt solid det her, men har du spilt RA3 er det ikke akkurat mind blowing, selv håpet jeg på noen multiplayer updates, men blergh.
 
#4
har hørt fra en venn at du ikke kan laste ned spillet i evig tid (tror det er 90 dager) og dermed burdde du ta backup av iso fila. vet ikke om det er sånn lengere, men bare sånn et lite vennlig tips
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#5
Uff, har ikke særlig sansen for EA downloader. Jeg har ikke noe i mot Steam kjørende i bakgrunnen siden det kommer med diverse fordeler som community og ingame overlay og dill, men EA sitter liksom bare der og er politi.

Jeg kjøpte 2142-utvidelsen for en stund siden, og etter jeg installerte det ville ikke spillet kjøre med mindre jeg kjørte EA downloadern. Hvis jeg avinstallerte downloadern, så måtte jeg reinstallere hele spillet.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#6
Såvidt jeg kunne se går det fint å avslutte EA Downloader i taskbaren og så spille som man vil.