ReplayAction!

Som emnet sier, hørt om det? Det er en slags ting du kobler til din konsoll, og vips! Du kan taste inn koder som f eks: Graviten blir minimal, på et spell som Super Mario Sunshine, du unlocker alle chr i et spill som SSBM, ellet får uendelig skudd i et skyte spill... whatever! Dette må selvfølgelig kjøpes. Her kan du lese og kjøpe den! Ser jo fantastisk morro ut, men har ikke prøvd det enda.
Et eksempel på hva du kan gjøre med Action Replay! Ser jo skikkelig artig ut!

Og... for å gjøre disse utrolige tingene med AR, du må taste inn koder ser det ut til som tidligere sagt. Her finner du koder og stuff.

Hadde vært greit om noen kunne si hva de synes, spesielt hvis dere har dette produktet.

D

Doctor Downs

Gjest
Action Replay er da ikke noe nytt og fancy? Har hatt det til N64, Playstation, Playstation 2 og Gamecube. Funker fett. På Goldeneye på N64 kunne man blandt annet få Cradle og Statue som multiplayer-baner og åpne hele Facility og Bunker i multiplayer. Jeg setter alltid på uendelig luft under vann i Mario Sunshine på Gamecube og ekstra inventory plass i alle Resident Evil-spill. Når jeg har runna et spill er det selvfølgelig gøy å feie gjennom det med uendelig ammo, fulle stats, uendelig magi og alle kjøretøy, eller rett og slett leke terminator med uendelig helse og alle de feiteste våpna. AR er absolutt verdt en titt hvis du aldri har vært borti det før. Trodde egentlig det var sånt de fleste vsste om.

Edit: Bare ikke kjøp en til Xbox. Istedet for koder som med Playstation og Nintendo er det en duppeditt for å laste ned gamesaves fra internett og overføre til maskinen. Med juksekoder ofte inkludert, riktignok, men du kan ikke bruke det på din egen save. Håper det kommer en skikkelig en il Xbox 360, men da håper jeg også at achievements blir skrudd av hvis AR-en er skrudd på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høm. Action Replay fantes vel til C64, Amiga og XT-PC-er, så å si at det ikke er noe nytt er vel en kraftig underdrivelse. :p
Aldri testa selv, dog. Klarer meg fint uten.

Når sa jeg at det var noe nytt? :confused: Beklager da hvis det er noe som ble mistolket. Finner selv ikke ut hvor dere fikk det fra. :p

Men takk til Aquila, dette fikk meg mektig interessert. Hvis jeg husker riktig, kunne AC adde en ny bane til SSBM. Vet du om det er sant? Og noen plasser står det at man kan lage egne spill med det... bullshit?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Gekko @ 20.06.2006, 21.20) 10828
Når sa jeg at det var noe nytt? :confused: Beklager da hvis det er noe som ble mistolket. Finner selv ikke ut hvor dere fikk det fra. :p[/b]
Hvis du leser over innlegget ditt igjen, så virker det veldig som om du snakker om noe nytt og revolusjonerende som danker ut ferdigskåret brød så det holder. :pSITAT(Gekko @ 20.06.2006, 21.20) 10828
[...] (N)oen plasser står det at man kan lage egne spill med det... bullshit?[/b]
Ja.

Jeg tenkte jeg kunne beskrive det for de som ikke hadde hørt det, mente ikke at det var noe nytt og revolusjonerende.

Og takk for at du kunne bekrefte at det ikke var mulig å lage spill med det.

Mongo: Jeg forstår deg godt. ^_^ Men nå kommer det ann på hva man vil bruke den til... ;)

D

Doctor Downs

Gjest
Som om ingen av dere hadde det gøy med de hardt tjente cheatsa på Goldeneye. Man vinner riktignok ikke AR-koder, men dersom man ikke bruker det før man har runna spillet gir det akkurat den samme formen for replay-verdi. Hence, Action Replay. Det er tross alt ikke alle spill som har all verdens å spille om igjen for. Action Replay og (utdødde?) Gameshark gir spill nettop det.

Action Replay til Gamecube har dessuten innebygget Freeloader, som gjør at du kan spille spill fra hele verden, ikke bare PAL. Jeg betalte 200 kroner for den da den var helt ny (forhåndsbestillte). Kan umulig koste stort nå.

Edit: £14.99 på Play, ja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Aquila @ 21.06.2006, 00.48) 10889
Som om ingen av dere hadde det gøy med de hardt tjente cheatsa på Goldeneye.[/b]
Rekti. Kjedelig møkkaspill.

Jeg har Action Replay til PS2 og de eneste morsomme kodene jeg har til spillene er en bitteliten eller enorm Yuna i FFX2. Ikke mye Matrix til RPG nei-_-
Har ikke brukt den til juksing så mye heller. Er glad jeg fikk den med på kjøpet da jeg kjøpte playstationen. Hadde jeg brukt penger på AR-en så hadde jeg angret på det. Den er ikke så bra. Kjøp heller ett spill.

Kjøpte det til Gamecube og brukte det til å spille importerte spill med. Hadde en Freeloader først, men Action Replay ga muligheten til å skrive inn en kode som gjorde at man kunne spille noen spill som Freeloaderen ikke kunne spille.

D

Doctor Downs

Gjest
Virker som om Tales bare ikke har funnet så mange koder? De ligger på den offisielle sida, www.codejunkies.com, og det er mange. En Action Replay koster en fjerdedel av et spill, så det var en litt skeiv sammenligning.

Jeg har funnet mange koder, og det er alltid på Codejunkies jeg leter. Det jeg ville fram til er at det er ikke mye reiser ut til rommet og den slags i RPG. Går stort sett max stat og gold og alle items. Til og med på GTA: SA og ZOE så finner du bare koder som gir deg max av ditt og datt eller jeep eller hva nå enn du måtte ønske av kjøretøy. Det kan hende du liker å bruke koder til sant, men det gjør ikke jeg og er derfor ikke så begeistret for AR-en.

Og spill koster ikke alltid 499 Aquila.

D

Doctor Downs

Gjest
Har jo ofte vært hemmelige steder man bare kan unlocke med Action Replay. Er riktignok ikke ofte. Kommer fortsatt ikke over da jeg kom til øya på andre siden av innsjøen på Dam på Goldeneye :elske: Andre mosromme saker kan være at alle fiender plutselig blir kjerringer, null tyngdekraft, eller at man selv kan velge når man vil treffe "random" fiender i RPGs ved et knappetrykk. Nei, AR er langt fra bortkasta penger. Man kan umulig ikke finne noe morsomt å gjøre med noen av spilla sine hvis man har en sånn.

Når du prater om unlocke nye steder, går det ant å unlocke banen via AR? Og så har jeg sett videoer der man kan spille multiplayer på target-test banene, det må selvfølgelig også blitt funnet med AR, eller?

Egentlig har jeg ikke rett til å uttale meg, men jeg er nesten sikker på at AR eier hardt. Det gir alle spill bedre gjenspillings-verdi, pluss mange fete unlocker og moduser som "low gravity" osv... Og siden du har hatt rett før, kan jeg stole på deg Aquila. :)

SITAT(Aquila @ 22.06.2006, 00.22) 11080
Har jo ofte vært hemmelige steder man bare kan unlocke med Action Replay. Er riktignok ikke ofte. Kommer fortsatt ikke over da jeg kom til øya på andre siden av innsjøen på Dam på Goldeneye :elske: Andre mosromme saker kan være at alle fiender plutselig blir kjerringer, null tyngdekraft, eller at man selv kan velge når man vil treffe "random" fiender i RPGs ved et knappetrykk. Nei, AR er langt fra bortkasta penger. Man kan umulig ikke finne noe morsomt å gjøre med noen av spilla sine hvis man har en sånn.
[/b]
Om AR er bortkasta penger har vel litt med hva slags spill man har.

Gekko vil sikkert kose seg om han har spill hvor man kan låse opp mange "fete" ting.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg brukte min AR for å få alle itemsene man kan synthe for å få max stats i Kingdom Hearts.

Jeg klarte likevel ikke Sephiroth. :(

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Gjør ikke den nyeste AR-en til PS2 slik at DVD-en blir sonefri?