resident evil 4 demo

Fra ign: August 27, 2004 - Publisher Enterbrain announced today that an upcoming special issue of its popular Weekly Famitsu magazine will feature a playable demo of Biohazard 4, the Japanese version of Resident Evil 4.

Set for release on 9/24 in Japan is the first ever Famitsu Capcom. This 1419 Weekly Famitsu supplement will feature a DVD with footage of the latest Capcom games and, more importantly, a disk containing a playable demo of RE4. As the magazine comes out on the starting day of the Tokyo Game Show, we presume the contents of the DVD and demo will mirror the content of Capcom's Tokyo Game Show booth.
We'd suggest that you check with your favorite import book store about obtaining this special issue. Or, if you can't get your hands on it, stay tuned to IGN for tons of direct feed footage.

er det noen butikker her i norge som får in famitsu magazine???

Jeg sendte mail til TBCgames, for å høre om de har mulighet for å skaffe magasinet med Resident Evil 4-demoen. Så får jeg bare vente på svar, og høre om det er mulig.

Ellers selger jo bl.a. www.lik-sang.com Famitsu-magasiner, men jeg fant ikke en der det sto at det følgte med RE4-demo.

Eneste jeg må gjøre om jeg skulle klare å skaffe meg den demoen, er å skaffe en Freeloader 1.6b (og håpe at det skal funke med den), eller skaffe en japansk GameCube (noe jeg har tenkt på lenge).

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@29.08.2004, 12.16
Jeg sendte mail til TBCgames, for å høre om de har mulighet for å skaffe magasinet med Resident Evil 4-demoen. Så får jeg bare vente på svar, og høre om det er mulig.

Ellers selger jo bl.a. www.lik-sang.com Famitsu-magasiner, men jeg fant ikke en der det sto at det følgte med RE4-demo.

Eneste jeg må gjøre om jeg skulle klare å skaffe meg den demoen, er å skaffe en Freeloader 1.6b (og håpe at det skal funke med den), eller skaffe en japansk GameCube (noe jeg har tenkt på lenge).
94847​
skaff deg freeloader!

Opprinnelig skrevet av Ghaz@30.08.2004, 11.40
Mantis, du må komme med tilbakemedling her når du får svar fra TBC, hadde vært så digg å fått tak i denne demoen!
95280​
Mail fra TBCgames!
Famitsu Weekly har vi hatt som spesialbestillinger tidligere og prisen har variert fra 129 kr - 199 kr. Hva prisen blir på september utgaven som inneholder playable Biohazard 4 demo har vi ennå ikke fått bekreftet.

Vi har i helgen mottatt mange henvendelser om vi kan skaffe denne utgaven av Famitsu Weekly, så vi tar kontakt med vår leverandør senere idag.

Vi kommer tilbake til deg med mer informasjon så snart vi vet noe mer, dvs imorgen.
:D

Har halveis overtalt brodern til å skaffe Japansk GameCube, så september kan bli en veldig fin måned.

Er det nå noen som har fått bekreftet eller avkreftet om det kommer til å være engelsk tekst eller tale på demo?
Da bestiller jeg nemlig!

Opprinnelig skrevet av United@01.09.2004, 16.23
Er det nå noen som har fått bekreftet eller avkreftet om det kommer til å være engelsk tekst eller tale på demo?
Da bestiller jeg nemlig!
96546​
Jeg antar det er engelsk tale (siden jeg har ikke hørt noen japansk tale mens jeg har sett filmer fra spillet). Men jeg er ikke 100% sikker. Når det gjelder teksten, så kan man nok vente seg japansk tekst, men der kan du enkelt lære deg de viktigste ordene i denne guiden.

Noen ord som kanskje er greie å vite (du finner en rekke andre på guiden jeg linket til over):

= Yes

= No

= Start

= Settings

Jeg fikk forresten mail fra TBCgames igjen, og de sier at de vil få inn Famitsu Weekly m/ Resident Evil 4-demoen til 149 kr. De kommer ikke til å legge den ut for salg i nettbutikken, men en informasjon på forsiden om bladet vil være der, og man vil kunne bestille bladet (med demoen) ved å sende dem en mail.

Jeg har allerede bestilt det. :D