Resident Evil 5 Co-Op (kjeksboks?)

#1
I anledningen Resident Evil 6 og Revelations synes Sherrifen (og muligens Agradule pga like, og altså |meg| at dette kunne være ein god idé. Kven er med, og når? sjølv kan eg på kveldstid etter 20 pga ungelegging og sånt. Evt idag om ca ein time pga formiddagslur til småen. ;)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Resi5 skaffa jeg aldri, kanskje jeg bør gjøre det nå. Om/ når det skaffes, er jeg med
 
#4
Det koster ei flis og ingenting, får du tak i Gold Edition har du ekstra DLC inkludert, dei har eg ikkje spelt ein gong, så dei er eg SPESIELT med på. Men uansett så stiller eg opp i vanlig historie også.

Spelte du Resi4 på GC, Shrina? I så fall vil du føle deg veldig heime i denne her. Ser så vanvittig bra ut også, verd å spele for grafikken åleine nesten. Kontrollen er sinnsykt TANK men man venner seg til det. Fungerer rett og slett.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#5
Resi 4 har jeg pløyd igjennom både på gc og ps2. Likte det, selvom det ikke var helt resident evil i mine øyne. Testa demoen på 5'ern, synes det var rimelig actionorientert, men kan funke bra på coop
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#6
Skulle gjerne vært med, men.

1 har mistet snakkofonen til krøsskassa
2 har gjester i dag.

Men jeg er nok med en av dagene i løpet av uka. Må bare finne headsettet med mikrofon. :(
 
#7
Har man ikkje headset går det an å gestikulere i verste fall. Skal jobbe seint heile veka, skjønt det er standby både mandag, tirsdag og torsdag så eg er åpen for dei dagene enn så lenge i alle fall. Gæim ånn!!
 
#9
Hadde eg brydd meg med spelkøen min hadde eg aldri hatt "tid" til Super Crate Box. ;)

Men eg forstår godt kva du meiner. Speler stort sett online shooters for tiden uansett, så alt er mulig for meg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
Man kan jo bruke skype eller no i stedet. Har nemlig mikrofoner som passer til alt annet enn xbox360. Eller. Har bare tre mikrofoner nå, Nicholas har jo den siste.