Resident Evil Online

D

Deleted member 91

Gjest
Det er riktig at PAL-versjonen ikke støtter online-spilling, noe jeg syns suger.
Ang. NTSC-internett og slikt har jeg ikke peil. :plystre:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kommer PAL-utgaven til å hete Resident Evil Offline da? :D

Opprinnelig skrevet av GameFreak@27.05.2004, 16.29
Har hørt rykter om at PAL versjonen av Resident Evil Online ikke vil støtte online spilling.  :(  Hva vil da skje om jeg skaffer meg NTSC US versjonen?
Kan jeg spille online da?
Jeg eier en NTSC US PS2, så å skaffe meg den amerikanske utgaven av Resident Evil Online gjør meg ingenting. Men kan jeg spille det online??
Ja, det tror jeg du kan. Men da må du ha ntsc adsl modem. Det får du på tbcgames tror jeg. Jeg vurderer sjøl å kjøpe ntsc versjonen av Resident Evil Outbreak.

Kilik

Lokal moderator
Har en kamerat som spiller det online på sin amerikanske PS2. Har det vanlige ADSL-modemet fra Telenor. Funker helt fint det.

Du trenger vel ikke noe annet modem, det du trenger er amerikansk nettverksadapter til Playstation 2. Da skal det fungere :tommelopp:

Lodin

Der Waaaah
Trur det folk prøver å si er at det ikke nytter å komme dassende med et 56K modem hvis du skal spille med folk i statene. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Kilik@29.05.2004, 12.42
Har en kamerat som spiller det online på sin amerikanske PS2. Har det vanlige ADSL-modemet fra Telenor. Funker helt fint det.
Jeg mente nettverksadapter til PS2. Ble litt feil i forrige posten min.