Resistance 3 - Totally not like Terminator

D

Deleted member 91

Gjest
#3
Håper på norsk voice-acting denne gangen også, det var circa det beste med toeren.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Nei, fordi etter jeg skifta PS3-en til norsk for å teste det ut ble hele autosave- og checkpoint-systemet ødelagt og jeg måtte dermed gjøre ferdig kapitler i en sitting for å kunne fortsette der senere. "Continue campaign" plasserte meg konsekvent på starten av første kapittel.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#5
Resistance 2 var gøy, blir å spille dette!

Mon tro om det har Move-kontroller.



edit: Weapon Wheel tilbake! Aw yiss!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Jeg lo litt av at de markerte at de spoila slutten på Resistance 2 i den artikkelen, som om noen bryr seg om historien i Resistance.

Men ja: Demoen av Resistance var kjedelig, demoen av Resistance 2 var kjedelig, Resistance til PSP var kjedelig, jeg er veldig spent på hvordan Resistance 3 blir.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det er jo det jeg er spent på, følg med litt'a.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Enig med sure-Yeti, spillene er kjedelige. Dette blir også kjedelig.
 

Terje

mostly harmless
#11
Helt ok. Populære å hate på siden de viste seg å ikke være guds gave osv. Men de er helt greie skytere med et par artige våpen i kjent Insomniac-stil. De bomba jo ikke akkurat heller.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Også hadde jo multien i toeren et par kule greier med XP og co-op for åtte stykker og litt sånt dill, men jeg investerte aldri så fryktelig mye tid i det. Virka småkult liksom men ja.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#13
Jeg har begge spillene og synes de ga valuta for pengene (spesielt den jeg fikk i julegave høhøh). Gode skytespill med gode produksjonsverdier og en setting som er litt anderledes enn alle andre; England, Frankrike og USA på femtitallet med en sci-fi vri. Nummer tre blir nok innkjøpt en eller annen gang, det kan jeg nok tenke meg.