Resultater - Spillegalprisene 2009

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yes yes´yall, stemmene er inne og det er all good, tid for en oppsumering!

De meste spennende er naturlig nok forumprisene! Så la oss se her da, Trench_Rat dro hjem prisen for årets morsomste medlem, men dusteprisen gikk til Frenzy, gratulerer. En fortjent pris til Thinaran som årets moderator, sykt nok ble egoet mitt boostet som årets medlem og årets nykommer er demake! Erik Ribsskog, mafian, embetsmann, adel, menneskekjøtt på grandisen og alt det der fikk nesten prisen som årets bråkmaker, men Yetipants vant seg denne. Gratulerer til Hakara for å ha årets beste signatur, og OH SHI- Spillegal vant Gullstikka-tråden ble kåret til årets beste tråd! Revan ble igjen årets emokid, og "Endre"s sitat var fjorårets beste mens årets hendelse uten tvil var at "vi vant føkkings Gullstikka fordi vi er så awesome og alt oppstyret som fulgte med". Og til sist, gratulerer til cycerin for den beste avataren i 2009!
Kan utbrodere med vinnerinnslag etterhvert, ellers finnes de alle i nominasjonstrådene!

Så har vi en hel haug med spillrelaterte priser, og her kommer jeg bare til å lage en liste. Kanskje en spillentusiast kan redigere inn noe lurt hvis han har tid?

- Tiårets spill ultimate showdown: Half-Life 2
- Årets spill: Modern Warfare 2
- Topic: Spillshizzletråden
- Adventure: Batman: Arkham Asylum
- Historiefortelling: Uncharted 2: Among Thieves
- Sportspill: Football Manager 2010
- JRPG: Demon´s Soul
- Nyskapende: Flower
- Grafikk: Uncharted 2
- PC: Josefine - Drager i Eventyrland
- 360: Shadow Complex
- PS3: Uncharted 2: Among Thieves
- Wii: New Bros.
- Verste spill: Madball
- Actionspill: Uncharted 2: Among Thieves
- Skuffelse: At "alt" ble utsatt til 2010.
- Årets portable: GTA: Chinatown Wars
- VC/XBLA/PSN-spill: Trials HD
- beste importspill: Demon´s Soul
- Plattform: New Super Mario Bros.
- Slåssespill: Street Fighter IV
- RPG: Dragon Age
- Puzzle: Plants vs. Zombies tett fulgt av Braid.
- Strategi: Dawn of War II
- Racingspill: Forza Motorsport 3
- Rytme -og partyspill: New Super Mario Bros.

demake

Seksuelt godteri
Feels Goodman

Drauden

SGs kollektive lillebror

Ikke at jeg vant noe... men Batman vant. Så en kan si at vi alle vant noe.

At MW2 stjal prisen for årets spill er en tragedie i seg selv, men Demon's souls fikk i det minste to priser. Er ganske enig med listen egentlig, sånn rent utenom MW2. Spillet var bra, men ikke GotY bra.

At eg er enig i MW2 sin seier handler muligens mest om at eg ikkje har spelt nok spel. Og at eg fortsatt koser meg glugg ihjel med spelet. :D