Retrospill og konsoller ønskes kjøpt

Alexander

frilans ufør
#1
Jeg er ute etter gammelt stash; spill, konsoller og kontrollere, stasjonært og håndholdt.
Det vil si NES, SNES, Mega Drive, Game Gear, Jaguar, Saturn, Sega Master System I & II, Atari 2600, Atari Lynx, Atari XE, Spectrum, Commodore 64, Nomad, Virtual Boy, 3DO, NeoGeo, etc. Kan også kjøpe defekte varer av nyere dato, det vil si N64, Dreamcast, PSOne, PS2 og Xbox. Ikke Kuben, med mindre jeg får den latterlig billig.
 
#3
Jeg har en Game Gear, Gear Master (gjør at man kan spille «Master System»-spill på Game Gear), to «Game Gear»-spill; Donald Duck: The Lucky Dime Caper og Sonic the Hedgehog 2, og tre «Master System»-spill; Shinobi, Asterix og Wonder Boy III: The Dragons Trap.

Det følger ikke med eske eller manual til Game Gear eller Gear Master. Det følger heller ikke med noen eske eller manual til spillene, med unntak av de to «Game Gear»-spillene, der det følger med to plast-covere.

Om jeg skal selge, så selger jeg helst alt samlet. Men det er selvfølgelig mulighet for å selge det løst ...

Gi bud om du er interessert.

Jeg kan forresten også være interessert i å bytte ... Er bl.a. interessert i Donkey Kong Country 2 og 3 til SNES.
 
#4
Jeg selger en Atari 2600 med spill. For en billig penge.
Mint condition.

Alt følger med.
2 kontrollere.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Neocon@19.11.2004, 22.56
Hvilke spill har du, Alucard?
138068​
Hei.

Spillene jeg har til Atari 2600 er:

- Snoopy and the Bloody Baron
- Sprint Master
- Jungle hunt
 
#11
Hei. Har en del nes spill. Men desverre uten cover og manual. Spillene er:

Super Mario Bros 3, Turtles 2: The arcade game, The Simposons: Bars Vs. The Space Mutants, The Legend of Zelda, Zelda 2: The Adventure of Link, 3 i 1(Super Mario Bros, Tetris og Nintendo World Cup) 2 i 1( Super mario Bros og Duck Hunt) og Stealth.
 

Alexander

frilans ufør
#12
Yeah: Ja.

Will87: Jeg er interessert. PM meg hva du skal ha.


Jeg utvider annonsen til å omfatte stort sett alt av spill, systemer og tilbehør, også av nyere dato.