Retrospillmessen i Sandefjord

#1
rosazelda.jpg


Hei alle sammen!

24. og 25. mai arrangerer vi i Spillmuseet retrospillmesse i Sandefjord! Vi har allerede gode indikasjoner på at dette kommer til å bli en helg for historiebøkene
Ta en titt på det foreløpige programmet for messsen her:

http://www.spillmuse...trospillmessen/


Programmet blir oppdatert fortløpende ettersom de siste brikkene faller på plass. Men mye er alt klart
Foruten informasjon rundt Retrospillmessen og foreningen i seg selv, så består siden vår spillmuseet.no også av en blogg som vil oppdateres ofte. Her skriver vi om alt som kan relateres til retrospill.

Jeg vil forsøke å svare på så mye som mulig om dere har spørsmål her, utover det som kan finnes av informasjon på nettsiden.

retrospillmessen-fire-forskjellige-plakater-1.jpg retrospillmessen-fire-forskjellige-plakater-2.jpg retrospillmessen-fire-forskjellige-plakater-3.jpg retrospillmessen-fire-forskjellige-plakater-4.jpg

Med retrosalut
Christian Hagen​
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#5
Dette, tre drøye timer unna meg? Regner med det, ja.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
Eneste gangen noe phet skjer i hjembyen min, også er jeg i Stavanger. :penga:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Sikker på du ikke kommer?
 
#9
Dette, en drøy halvtime unna meg? Regner med det, ja.

:riffa: Jeg vet ikke om denne bikkja er en passende respons, men fett! kom, kom :)

Dette, tre drøye timer unna meg? Regner med det, ja.

Dette liker vi å høre! :) Er flere av oss som jobber med dette som også bor et stykke unna. Og karene fra Rad Crew kommer helt fra Stavanger og omeng.

Er virkelig sugen på å stikke innom dette. Hvis jeg får rigga fri fra jobben er jeg ganske garantert på plass. :)
Hyggelig å høre. Her er det bare å gripe tak i sjefen asap. Slik høykultur som dette bør han\hun gå god for!

Eneste gangen noe phet skjer i hjembyen min, også er jeg i Stavanger. :penga:
Hva skjer i Stavanger? Sandefjord er stedet, mann!

Jeg forlanger fyldig tripreport.

Retrospillmessen kommer til å bli veldig godt dokumentert både av diverse pressetilstedeværelse og av oss arrangører, men det er selvfølgelig aller best å oppleve det selv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Vil bare si at dette er et veldig bra tiltak, og hadde jeg ikke allerede vært opptatt den dagen hadde jeg nok prøvd å lure kona til å gi meg lov til å få tatt turen ned.