Rett til hellvete

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Tittelen sier sitt. Jeg beklager hvis denne posten oppfattes feil, men jeg synes at SG har gått rett til hell nå. Hva søren var vits med dette nye skallet? Og det går ikke an å opploade avatarer fra filene mine lengre. Jeg har hvertfall litt problemer her.
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Å lage et emne om det, funker sikkert dårlig.. om noen timer får du poster som "KLAGINGKLAGING" og du er mobbeoffer #1 på et høyere nivå.
 
#3
Ja, vi ser at du så absolutt har problemer. Det nye skallet er til for å smelte inn sammen med forsidedesignet, uploading av filene vil komme etterhvert (tror jeg da). Slutt å syt.

Edit:
Faen, du var såvidt raskere enn meg Crizpy! >_<
 
#4
Forumet er en fryd for øyet etter at nye skallet kom på plass :D
 
#6
Forumet ble mye bedre med "SG-skin". Den blå-hvite var FÆL!

Dessuten trenger man ikke ha mulighet til å uploade avatarer.. Send en PM til meg og jeg kan uploade den for deg.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.07.2004, 23.46
Det var snakk om sekunder, Stiluz. ;)

Det heter "Helvete" ikke "Hellvete"
81092​
Holdt på å skrive "hellvette" og jeg. Men jeg ser at alle andre liker det nye designet. Then I rest my case. Men selve fargen er grei, men ikonene er dårlige. Likte best det gråhvite jeg. :tommelopp: Har også en meget treg PC her. Kan være litt av grunnen.
 
#8
Alt vil komme på plass. Om du er så misfornøyd at det gjelder liv og død, sender du en PM til en sjef. Å lage et emne om det blir ansett som spam.

Feilene vil bli fikset. Det vil kanskje komme støtte for IPB Standard Skin etterhvert, men dette tas med Shadar eller ILiuz personlig.

Men du kan seriøst ikke mene at SG nå er dritt, fordi du foreløpig har litt avatar-problemer, og du må se på et skin du ikke helt liker?
Uansett, ta det opp med Shadar eller ILiuz.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.