46PfegxX1ls Ja. Jeg var på kotaku og fant dette. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn.. Stilig.
Agradula Ridder Jonatann Medlem av ledelsen 2 Nov 2009 #1 2 Nov 2009 #1 [yt]46PfegxX1ls[/yt] Ja. Jeg var på kotaku og fant dette. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn.. Stilig.
[yt]46PfegxX1ls[/yt] Ja. Jeg var på kotaku og fant dette. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn.. Stilig.
Buggz Jævla Buggz Medlem av ledelsen 2 Nov 2009 #2 2 Nov 2009 #2 American McGee presents American McGee's Alice by American McGee, an American McGee game. Av det jeg husker fra demoen til det første spillet var stilen ganske uovertruffen uni og fet, så det ligger på Must Check Out-lista inntil videre.
American McGee presents American McGee's Alice by American McGee, an American McGee game. Av det jeg husker fra demoen til det første spillet var stilen ganske uovertruffen uni og fet, så det ligger på Must Check Out-lista inntil videre.
Lodin Der Waaaah 5 Nov 2009 #3 5 Nov 2009 #3 Stinky McGee stinker på bloggen sin. "I wanted to clear up any confusion -- as I mentioned in my post it was unofficial, and does not represent any of the final art direction or story elements in Alice 2. We look forward to sharing information on the game in the future." Klikk for å utvide... Har sikkert noe med at kineseiske svettesjappearbeidere ikke greier å mekke så stilig leireanimasjon.
Stinky McGee stinker på bloggen sin. "I wanted to clear up any confusion -- as I mentioned in my post it was unofficial, and does not represent any of the final art direction or story elements in Alice 2. We look forward to sharing information on the game in the future." Klikk for å utvide... Har sikkert noe med at kineseiske svettesjappearbeidere ikke greier å mekke så stilig leireanimasjon.