Må si at PS3 er like laber som PS2 i min verden.
Hva har den å tilby? Grafikk? Wow.... I'm BORED! Personlig er jeg drittlei spill, det er svært lite som har imponert meg i år. Gears of War var noe drit, PES6 mer av det samme, GTA var bare enda mer av det samme. Greia er at spill er dølt. Jeg vil spille litt sammen med dama, ha det litt gøy. Så kommer Gears of War og promper på meg med så stor harry-faktor og så cringe-worthy galleri at jeg vet ikke helt om jeg skal knekke sammen av latter eller gå og glemme denne hobbyen.
Problemet er vel at spill ikke gir meg noe nytt, played it all before. Det eneste som klarer å drive meg er avhengighets skapende Strategispill, MMO'er og små-enkle spill. Jeg tror ikke PS3 kommer til å kræsje, men slik det ser ut nå så er den ikke noe for meg. Jeg ser ikke helt hva alle ser i grafikken, å si at Gears of War har bra grafikk er på trynet, det har ingen stil, det er så grått og sterilt at jeg blir deprimert. Det er så skarpt at jeg får vondt i øyne
PS3 blir sikkert fint, men kommer den med noe nytt? Tror ikke jeg vurderer en før om... tja? et år, ca. like lenge som jeg ventet med X360. Nei, jeg tror at hvis vi vil se spill "vokse" så må man tenke noe annet enn den samme gamle visen for de samme slitne gutta. Kanskje vi burde akseptere at spill bare er spill, og ikke all den andre driten de prøver å være? Det synes nå jeg i hvertfall.
Nå har jeg faktisk ikke prøvd Wii enda, men men men, den bare virker så morsom. Engasjerende, enkel og stilren. Ikke en boks full av N.E.R.D., den prøver ikke å forandre verden, men å gi oss noe mer å spille med. Er nå mitt inntrykk ihvertfall.
/rant
ps. PS3 suger.
edit:
OG NEI SONY, JEG KJØPER SONY-LIFESTYLE LIKE MYE SOM JEG KJØPER APPLE-LIFESTYLE. JEG VIL IKKE HA DEN GENERISKE OG LUKTFRIE BÆSJEN DERES. NOW GO BANKRUPT.