N Nessa Medlem 2 Mar 2009 #1 2 Mar 2009 #1 Hei. Jeg ønsker å bytte bort Saints Row 2 og bytte bort eller selge Guitar Hero 3 m/ gitar. Spill jeg kunne tenke meg er: Far Cry 2 Microsoft Points / kode til The Lost and Damned Call of Duty 5: WaW Gears of War 2 Burnout Paradise: Ultimate Box Kom med forslag!
Hei. Jeg ønsker å bytte bort Saints Row 2 og bytte bort eller selge Guitar Hero 3 m/ gitar. Spill jeg kunne tenke meg er: Far Cry 2 Microsoft Points / kode til The Lost and Damned Call of Duty 5: WaW Gears of War 2 Burnout Paradise: Ultimate Box Kom med forslag!
S sloux Medlem 2 Mar 2009 #2 2 Mar 2009 #2 Nessa skrev: Hei. Jeg ønsker å bytte bort Saints Row 2 og bytte bort eller selge Guitar Hero 3 m/ gitar. Spill jeg kunne tenke meg er: Far Cry 2 Microsoft Points / kode til The Lost and Damned Call of Duty 5: WaW Gears of War 2 Burnout Paradise: Ultimate Box Kom med forslag! Klikk for å utvide... Konsoll?
Nessa skrev: Hei. Jeg ønsker å bytte bort Saints Row 2 og bytte bort eller selge Guitar Hero 3 m/ gitar. Spill jeg kunne tenke meg er: Far Cry 2 Microsoft Points / kode til The Lost and Damned Call of Duty 5: WaW Gears of War 2 Burnout Paradise: Ultimate Box Kom med forslag! Klikk for å utvide... Konsoll?
R Revan Medlem 4 Mar 2009 #4 4 Mar 2009 #4 Jeg har Gears of War 2 i Collector's Edition, Golden Lancer er borte og mapsa aktivert. Ellers er standen mint. Interessert i å kjøpe eller vil du kun få bort spilla dine?
Jeg har Gears of War 2 i Collector's Edition, Golden Lancer er borte og mapsa aktivert. Ellers er standen mint. Interessert i å kjøpe eller vil du kun få bort spilla dine?