Samlet alle suikoden spillene

Endelig, etter lange endeløse timer på ebay har jeg fått det til. Jeg har nå Alle de hittil utkommne Suikoden spillene på amerikansk versjon. Jeg kan altså endelig laste fra Suikoden 1 til Suikoden 2, og fra Suikoden to til Suikoden 3. Puslespillbrikkene er på plass, nå gjestår det bare å sette dem sammen. Noen andre som har fått dette til?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nesten. Har PAL-versjonen av enern, og NTSC av 2 og 3. Med dette oppsettet får jeg dessverre ikke lastet over fra Suikoden 1 til 2. :/

Opprinnelig skrevet av Thinaran@12.06.2005, 21.51
Nesten. Har PAL-versjonen av enern, og NTSC av 2 og 3. Med dette oppsettet får jeg dessverre ikke lastet over fra Suikoden 1 til 2. :/
232396​
Vel Suikoden 1 er iike det dyreste Suikoden spillet på ebay, så du kan jo prøve. Lurer på om det skjer noe når jeg laster opp fra Suikoden 2 til 3 nå som jeg har lastet opp fra 1 til 2 :confused: I alle fall, på spill nummer to var det en del feil. Ikke perfekt oversetting, lettere å få items i kamper og navnet til hovedpersonen i nummer 1 ble feil. For eksempel, jeg kalte meg Tir i spill nummer 1 og Tir i spill nummer 2 slik at Gremio skulle bemerke det som hun gjorde på PAL versjonen av nummer 2. Men isteden fikk hovedpersonen i spill nummer 1 navnet TcDohl og ingen bemerkning kom. Kjedelig, lurer på hva som skjer når jeg laster opp til 3