San Andreas online

#1
Sikkert flere av dere som har spilt enten GTA 3 eller Vice City online på PC takket være mods, og da har dere kanskje fått med dere at det er flere som holder på med multiplayer-mods til San Andreas også. Nå er iallfall en av modene tilgjengelig til nedlasting, og det funker faktisk veldig bra allerede.

Jeg og Endre spiller på en server som heter GTA: Online hvor man rollespiller. Vi er den lokale Yakuzaen, og vi prøver å drepe de andre på utspekulerte måter. I går lurte vi en taxi-sjåfør opp på et parkeringstak hvor Endre sa han skulle betale, og jeg kom løpende og angrep han uventet. Desverre slapp han unna, og vi kjørte etter han i over en time. Han fikk back-up av to andre, så det ble en heftig kamp.

Meeen, vi vil ha med flere fra SG, så hvis dere tester ut, så kom dere på GTA: Online og spill med oss. Kontakt oss først, ellers kan du bli et offer for San Andreas-Yakuzaen.
 
#2
Svært fristende dette, jeg skal se om jeg kan finne fram GTA: SA og laste ned den moden, så kontakter jeg dere hvis det blir aktuelt :p
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Hender jeg spiller litt Multi Theft Auto med folk fra Something Awful. Det er den andre MP modden til SA og foreløpig har den kun implementert kjøretøyer. Den er derimot mer stabil enn det SAM var sist jeg testa det og billøpene er foreløpig jævla morro.
Men men, kan sikkert teste ut dette igjen. Når er det dere spiller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg er også med, helt klart. Helst litt utpå kvelden, dog.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Shit, må nesten skaffe meg SA nå. Hvor kan de ha det billig, forutenom nettbutikker?
 
#6
Vi spilte litt nå nettopp, og skal spille om en halvtimes tid igjen, men vi spiller egentlig mest om kvelden. Jeg kaller meg Joni, og Endre kaller seg Astro.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Er det serveren som heter "GTA:Online (Alpha!)- MyGameHost.nl" dere spiller på?
 

Endre

Ødela forumet
#9
Jeg fikk besøk nå, så jeg får ikke spilt på en stund, men blir nok med senere i dag (hvis det ikke blir Halo 2).

Det skal forresten gå an å starte klaner i GTA Online-serveren (vet ikke hvilke fordeler det gir), kanskje det kunne vært noe?
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Nei du, GTAO er turnbased. ^_^

Åssen i helvete logger man seg inn på serveren? Jeg har regga meg og skriver /login Lodin passordet mens jeg velger karakter, men jeg spawner alikevel i den cella. -_-
 
#12
Hva slags skin har du valgt? Bruker du uniformerte skins blir du fengslet etter hva jeg har fått med meg iallfall.
 
#14
Jeg hadde litt problemer med innlogging første gang jeg prøvde å komme inn selv, men når det funket fikk jeg spørsmål om jeg ville lage en ny karakter, og jeg var raskt inne i spillet.