Schindler's List ønskes

Har vært på klassetur til Polen og sett på konsentrasjonsleirene, og kunne derfor tenke meg å få med meg historien rundt mannen som reddet så mange fra gasskamrene. Noen som har den og kunne tenke seg å kvitte seg med den for en billig penge eller en film?

Får den vel for en hundrelapp ny, så du kan vel bare beholde den. :p Har noen filmer selv, du vil ikke bytte?

Kunne jeg... lånt den? :D Så kan du få Monty Python-samlingen min, sånn samleeske i posten som forsikring?

Jeg har funnet noe du ikke kan takke nei til!

Link

Dette er jo omtrent billigere enn portoen du måtte ha betalt for å låne den. Og denne kan du beholde i evig tid. :D

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Portoen for å kjøpe, derimot ... PlayX tar 59,- i porto per ordre. Tror nok det er bedre å kjøpe fra Play.com til ca. 60 inkl. porto.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
For en rundt 70 spenn inklusive porto, kan jeg kjøpe den på jobben og sende deg den.

Ja okay. Du vil ikke ha After The Sunset og Snatch i bytte istedenfor? :p La meg sende deg PM i morgen, må høre om mora mi eventuelt kan overføre penger for meg.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis det er et problem å overføre penger, kan jeg bestille den fra Play og hjem til deg, også kan du sende meg en femtilapp og en tier i posten (egentlig ikke lov, men det funker hvis man pakker inn pengene på en sånn måte at konvolutten ser ut som et brev utenfra).